Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 07:14

8
خرداد
پریوش نظریه؛ کاراکتری چالش برانگیز

پریوش نظریه؛ کاراکتری چالش برانگیز

پریوش نظریه از جمله بازیگران زن بااخلاق سینمای ایران است که در همه این سالها کوشیده بی حاشیه فعالیت بازیگری خود را پی گیرد.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

پریوش نظریه از جمله بازیگران زن بااخلاق سینمای ایران است که در همه این سالها کوشیده بی حاشیه فعالیت بازیگری خود را پی گیرد. این بازیگر که یک فیلم در گونه دفاع مقدس با عنوان "تگرگ و آفتاب" را دو سالی هست پشت خط اکران دارد بعد از ایفای نقشی کوتاه در "بادیگارد" نقشی جذاب و چالش برانگیز را در "لانتوری" رضا درمیشیان بازی کرد.

نظریه در "لانتوری" ایفاگر یک فعال اجتماعی بود که به لحاظ ظاهر خیلی شبیه بود به یکی از کارگردانان زن جریان سینمای اجتماعی سالهای اخیر ایران. پریوش نظریه که فعالیت بازیگری‌اش در سینما را با ایفای نقش اصلی "عروس حلبچه" آغاز کرده است با حضور در فیلم "پدر" بود که در کانون توجه قرار گرفت. او در این سال‌ها همواره بازیگری، قابل اعتماد و بی‌حاشیه برای ایفای کاراکتر زنان میانسال بوده است.

 

برچسب ها: فیلم های ایرانی، فیلم سینمایی، فیلم بادیگارد، سینما ایران، پریوش نظریه، اخبار هنرمندان، بازیگر رن ایران تعداد بازديد: 1068 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز