Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 13:07

28
اردیبهشت
لیلا زارع؛ پرکاری بعد از موفقیت

لیلا زارع؛ پرکاری بعد از موفقیت

لیلا زارع بازیگری که بعد از ایفای نقش اصلی "شیفت شب" نیکی کریمی توانست خود را در قامت بازیگر توانایی که قادر به ایفای نقشهای اصلی است نشان دهد چند فیلم مختلف در فضاهای متنوع را آماده اکران دارد.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

لیلا زارع بازیگری که بعد از ایفای نقش اصلی "شیفت شب" نیکی کریمی توانست خود را در قامت بازیگر توانایی که قادر به ایفای نقشهای اصلی است نشان دهد چند فیلم مختلف در فضاهای متنوع را آماده اکران دارد. "غیرمجاز"، "امتحان نهایی" و "سمفونی تولد" از جمله آثاری هستند که این بازیگر زن 35 ساله آماده اکران دارد؛

"غیرمجاز" ملودرامی است که بیشتر در خیابانهای شهر تهران مي‌‌گذرد و داستان دختر جوانی را  روایت مي‌‌کند که برای پیدا کردن نامزدش به تهران مي‌‌آید. "سمفونی تولد" یک ملودرام انسانی است درباره ارتباطات آدمیان در روزگار معاصر و "امتحان نهایی" نیز داستان ارتباطی را روایت مي‌‌کند که میان یک دبیر و مادر دانش آموزش ایجاد مي‌‌شود.

 

برچسب ها: بازیگر زن ایرانی، خبرهای سینمایی، لیلا زارع، بازیگران زن، تئاتر و سینما، فیلم های لیلا زارع، فیلم شیفت شب نیکی کریمی تعداد بازديد: 1658 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز