Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:58

26
بهمن
بیتا فرهی، با "برادرم خسرو" برگشت

بیتا فرهی، با "برادرم خسرو" برگشت

بیتا فرهی چند سالی می‌‌شد که به دلایل مختلف در سینما کم کارتر از قبل شده بود.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

بیتا فرهی چند سالی می‌‌شد که به دلایل مختلف در سینما کم کارتر از قبل شده بود. این بازیگر که سالها پیش از این و با ایفای نقش در "هامون" داریوش مهرجویی خود را به عنوان بازیگری توانا نشان داده بود بعد از ایفای نقشی کوتاه در "دوران عاشقی" که به تازگی به شبکه خانگی هم ارائه شده بازی در دو فیلم "برادرم خسرو" و "قشنگ و فرنگ" را پشت سر گذاشته است.

"برادرم خسرو" را جوانی به نام احسان بیگلری ساخته است که داستانش درباره مشکلات یک جوان مبتلا به اختلالات دوقطبی است. هنگامه قاضیانی که پیش از این در "بشارت به یک شهروند هزاره سوم" همبازی فرهی بود در این فیلم باز هم کنار او قرار گرفته است.  "قشنگ و فرنگ" را وحید موسائیان ساخته که ماجراهایش در فضایی مابین کمدی و درام می‌‌گذرد.‌‌ هانیه توسلی و لادن مستوفی بازیگران مکمل فرهی در این فیلم هستند.

 

برچسب ها: بازیگر سینما، بیتا فرهی، فیلم های بیتا فرهی، بیوگرافی بیتا فرهی، فعالیت بیتا فرهی تعداد بازديد: 1418 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز