Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 13:15

19
بهمن
کدام فیلم برنده جشنواره امسال است؟!

کدام فیلم برنده جشنواره امسال است؟!

فیلمی که برخی می‌‌گویند ادامه "شب یلدا" است و عوامل می‌‌گویند چنین نیست. رضا کیانیان، مجید مظفری و رویا نونهالی بازیگران اصلی فیلمند

 تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

کفش‌هایم کو؟/کیومرث پوراحمد

فیلمی که برخی می‌‌گویند ادامه "شب یلدا" است و عوامل می‌‌گویند چنین نیست. رضا کیانیان، مجید مظفری و رویا نونهالی بازیگران اصلی فیلمند و کیانیان در آن در نقش یک بیمار آلزایمری حاضر شده که درگیری یکی از بستگانش با مهاجرت اتفاقات تازه‌‌ای را برایش رقم می‌زند.

امکان مینا/کمال تبریزی

تازه ترین فیلم کمال تبریزی اثریست با بازی میلاد کیمرام  و مینا ساداتی؛ اثری که بخش عمده داستان آن در دهه 50 می‌‌گذرد و گویا اتفاقاتی را آسیب شناسی می‌‌کند که در آن برهه برای دو چریک خیابانی روی می‌‌دهد.

سیانور/بهروز شعیبی

فیلم تازه بهروز شعیبی نیز درست مانند "امکان مینا"  کمال تبریزی در دهه 50 می‌‌گذرد و البته که در خلال بازخوانی یک ماجرای جنایی رگه‌‌هایی از ماجراهای مبارزان سیاسی آن دوره را به تصویر می‌‌کشد. مهدی ‌‌هاشمی، بابک حمیدیان، حامد کمیلی، آتیلا پسیانی و‌‌هانیه توسلی از جمله بازیگران فیلمند.

 

برچسب ها: جشنواره فجر، سی و چهارمین جشنواره فجر، سیمرغ، بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد تعداد بازديد: 1416 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز