Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 21:04

18
بهمن
معرفی 3 فیلم جشنواره فجر

معرفی 3 فیلم جشنواره فجر

نگاهی گذرا به فیلم های جشنواره امسال، کدام فیلم انتخاب میشود؟ بادیگارد، نفس و یا رسوایی 2؟!

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

بادیگارد/ابراهیم حاتمی‌کیا

با بازی پرویز پرستویی و مریلا زارعی که داستان فراز و فرودهای پیش روی محافظ یک دانشمند هسته‌ای را روایت می‌‌کند. بابک حمیدیان نقش این دانشمند هسته‌‌ای را ایفا می‌‌کند که سکانس‌های مقابل او و پرستویی جزو جلوه‌‌های دیدنی اثر است.

نفس/نرگس آبیار

با بازی یک کودک به نام ساره نورموسوی در نقش اصلی فیلم و حضور تئاتری هایی چون پانته آ پناهیها،  سیامک صفری و البته مهران احمدی در نقشهای مکمل با ماجرایی پیرامون زندگی یک کودک از اواخر دهه پنجاه تا اوایل دهه 60 و در نهایت شهادت این کودک در جریان جنگ تحمیلی.

رسوایی2/مسعود ده نمکی

باز هم اکبر عبدی است که نقش اصلی را بازی می‌‌کند و محمدرضا شریفی‌نیا و فخرالدین صدیق شریف از بازیگران مکمل فیلم‌اند. داستان پیرامون یک روحانی پاکباخته است که وقوع زلزله در شهری خیالی را به دلیل آلودگی مردمان شهر به گناه پیش بینی می‌‌کند.

 

برچسب ها: جشنواره فجر، فیلم های فجر، بادیگارد، نفس، رسوایی2، ابراهیم حاتمی کیا، مسعود ده نمکی تعداد بازديد: 1385 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز