Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 13:12

15
دی
شهره سلطانی در مهمانسرای دو دنیا

شهره سلطانی در مهمانسرای دو دنیا

شهره سلطانی به همراه سارا خوئینی ها مشغول بازی در تئاتر مهمانسرای دو دنیا می باشد.

شهره سلطانی به همراه سارا خوئینی ها مشغول بازی در تئاتر مهمانسرای دو دنیا می باشد. این تئاتر از تاریخ سوم دی ماه بر روی صحنه رفته است و هر شب میزبان مهمان های خاص و ویژه ای است که به تماشای این نمایش می روند.

نمایش «مهمانسرای دو دنیا» به کارگردانی امیدرضا سپهری، برداشتی هوشمندانه از نمایش نامه با همین نام اثر مشهور اریک امانوئل اشمیت است. این نمایشنامه داستان ژولین را روایت میكند كه ناگهان خود را در مهمانسرایی در مرز میان دو دنیا می یابد!

این نمایش که ناصر جعفری و محمد رحیمی تهیه کنندگی آن را به عهده دارند، هر شب در تماشاخانه ی ارغنون واقع در خیابان نوفل لوشاتوساعت 20:30 به روی صحنه می رود. در این اثر سارا خوئینی ها، رامین سیار دشتی، امیر معراج، تکتم رسول زاده، قیس سپهری و شهره سلطانی به ایفای نقش می پردازند. در پی این نمایش هر روز شاهد عکس هایی از این نمایش در صفحه اینستاگرام خانم سلطانی هستیم که با مهمانان ویژه ی خود به یادگار گرفته اند.

در آخرین که عکسی که خانم سلطانی در اینستاگرام خود منتشر کرده نوشته است:      

امشب با حضور دوستان و همكاران هنرمندمون مریم امیر جلالی نازنین ، السا فیروز آذر دوست داشتنی و محسن افشانی با معرفت نمایش ما متفاوت اجرا شد و انرژی عجیب این دوستان كاملا همه رو درگیر كرد ، باور كنین

برای دیدن صفحه اینستاگرام شخصی خانم سلطانی به این آدرس مراجعه کنید:  Instagram: Shohreh_soltani

برچسب ها: شهره سلطانی، سارا خوئینی ها، اینستاگرام شهره سلطانی، مریم امیر جلالی، تئاتر مهمانسرای دو دنیا تعداد بازديد: 1858 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز