Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 05:56

3
دی
پیمان معادی در "ابد و یک روز"

پیمان معادی در "ابد و یک روز"

پیمان معادی در فیلم جدید خود با ظاهری متفاوت ظاهر شده است و امروز در اینستاگرام خود دیالوگی از فیلم جدیدش را منتشر کرده است.

پیمان معادی در فیلم جدید خود به نام "ابد و یک روز" با ظاهری متفاوت ظاهر شده است. او امروز در اینستاگرام خود دیالوگی از این فیلم  را به همراه تصویر  روزنامه سینما که صفحه اول خود را به آن اختصاص داده است، منتشر کرد و نوشت :

مرتضى به برقكار: اوستا بزنم اين كنتور رو برق قطع شه؟ برقكار: شما دست به برق نزن نميخواد كمك كنى. مرتضى: ميگم برق شماهارو نميگيره نه؟ برقكار: شما چشم نزنى تا حالا نگرفته!

«ابد و یک روز» اولین فیلم بلند سینمایی سعید روستایی است پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی و... از بازیگران «ابد و یک روز» هستند. سعید روستایی تا کنون ساخت آثار کوتاه متعددی را برعهده داشته که از میان آنها می توان به «شنبه»، «مراسم»، «از طرف آنها»، «نصف فیلم عروسی» و... اشاره کرد. او تا کنون جوایز مختلفی را برای ساخت آثار کوتاه از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است و «ابد و یک روز» اولین فیلم بلند سینمایی او محسوب می شود.

برای دیدن صفحه اینستاگرام شخصی پیمان معادی می توانید به این آدرس مراجعه کنید: Instagram: paymanmaadi

 

برچسب ها: خبرهای اینستاگرام، تازه های اینستاگرام، پیمان معادی، اینستاگرام پیمان معادی، فیلم جدید پیمان معادی تعداد بازديد: 2672 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز