Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 02:17

2
دی
پیشنهاد پرستو صالحی برای آلودگی هوا

پیشنهاد پرستو صالحی برای آلودگی هوا

پرستو صالحی چندی پیش در صفحه اینستاگرام شخصی خود، کارت اهدای اعضای خویش را به اشتراک گذاشت و با انتشار این تصویر سعی داشت فرهنگ سازی در این راستا داشته باشد که با موافقت و مخالفت برخی هواداران و مردم مواجه شد.

پرستو صالحی چندی پیش در صفحه اینستاگرام شخصی خود، کارت اهدای اعضای خویش را به اشتراک گذاشت و با انتشار این تصویر سعی داشت فرهنگ سازی در این راستا داشته باشد که با موافقت و مخالفت برخی هواداران و مردم مواجه شد. ولی این بار موضوع روز را برای فرهنگ سازی خود انتخاب کرده است و آلودگی هوا و کمک به فرزندان این آب و خاک را به تصویر کشیده است. پرستو صالحی همراه با انتشار عکس کارت بلیت مترو یا اتوبوس های بی ار تی این مطلب را منتشر کرده است:

یك بار عكس كارت اهدا اعضام و گذاشتم وحرف از زندگی بخشیدن زدم اینم یكی دیگه از راههای زندگی بخشیدن هست، بلیت الكترونیك برای تردد با اتوبوس های بی آر تی، بله من خیلی از مسیرهایی كه باید برم رو با اتوبوس یا مترو میرم چرا؟ چون رانندگی نمی كنم و در نتیجه ماشین هم ندارم و مهمتر از اون اینكه درسته من خودم بچه ندارم ولی بچه های سرزمینم رو دوست دارم باید همه دست به دست هم بدیم برای گذشتن از خطر آلودگی هوا تورو خدا نگین وظیفه ی مسئولین ه بله هست بخش اعظم این مشكل رو باید مسئولین رسیدگی كنن ولی ما هم در قبال سلامت همدیگه مسئولیم در قبال جان فرزندان این آب و خاك مسئولیم، ما مدعی هستیم در مهرورزیدن و این ادعای كمی نیست

برای دیدن صفحه اینستاگرام خانم پرستو صالحی به این آدرس مراجعه کنید: Instagram: parastoosalehi56

 

برچسب ها: آلودگی هوا، خبرهای اینستاگرام، اینستاگرام هنرپیشه ها، پرستو صالحی، اینستاگرام پرستو صالحی تعداد بازديد: 1040 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز