Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 05:57

25
شهریور
موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت در نمایشگاه بین المللی مادر و كودك

موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت در نمایشگاه بین المللی مادر و كودك

نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و كودك» از 23 تا 26 شهریور ماه سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری می‌باشد.

نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و كودك» از 23 تا 26 شهریور ماه سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری می‌باشد. غرفه «موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت» نیز همچون سال‌های قبل پذیرای خانواده‌ها، مادران و كودكان عزیز می‌باشد. از جمله فعالیت‌های غرفه «موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت» می‌توان به عكاسی از كودكان، مسابقه نقاشی كودكان،‌ ارائه سه ماه اشتراك رایگان ماهنامه «كودك سالم» به مراجعین و ... اشاره نمود. لازم به ذكر است كه عكس‌های كودكان در ماهنامه «كودك سالم» و سایت «زندگی آنلاین» منتشر می‌شود.

شما عزيزان مي‌توانيد عكس كودكان خود را در قسمت آلبوم سايت رندگي آنلاين مشاهده بفرماييد.

برچسب ها: موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت، نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و كودك، ماهنامه كودك سالم، سايت زندگي آنلاين، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تعداد بازديد: 658 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد اين مقاله چيست؟

فیلم روز
تصویر روز