Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 04:38

31
مرداد
رونمايی از نسخه جديد سايت زندگی آنلاين

رونمايی از نسخه جديد سايت زندگی آنلاين

در عصر حاضر فضای مجازی، فضای زندگی است یعنی این فضا تمام شئون زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. از اینرو رسانه ها نیز باید از این امكان بعنوان یك فرصت در جهت دسترسی به اهداف خود بهره ببرند.

به گزارش زندگی آنلاین، مراسم روز خبرنگار در سال جاری با حضور كاركنان موسسه فرهنگی دنیای تغذیه سلامت و اعضای تحریریه نشریات در مجتمع جهانگردی میگون برگزار شد.

 

در این مراسم؛ مهندس اصغر نعمتی مدیرعامل موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت طی سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید اهل قلم محمود صارمی و تبریك روز خبرنگار این روز را فرصتی برای یادآوری و تذكر رسالت خبرنگار خواند و افزود: حق‌گویی، حق‌جویی و حق محوری باید از ویژگی‌های یك خبرنگار حرفه‌ای باشد، همچنین امانتداری، منصف بودن، گوش شنوا داشتن و چشم بینای مردم بودن از دیگر خصائل برجسته خبرنگاری است كه باید مورد توجه دست‌اندركاران این حرفه مقدس قرار گیرد.

مهندس نعمتی با تشریح وضعیت رسانه‌های مكتوب در عصر حاضر گفت: رشد روزافزون رسانه‌‌های صنعتی و دیجیتال روند اطلاع‌رسانی را دگرگون ساخته و ما در لحظه شاهد  تغییر در عرصه رسانه هستیم كه این تغییر سریع و پیچیدگی شرایط، فعالیت رسانه‌ها را با چالش جدی مواجه ساخته است از این رو رسانه‌‌ها باید با شناخت ذائقه مخاطبان و تجهیز خود به نیروی انسانی ماهر و مجرب، از اطلاع‌رسانی صرف به سمت افزایش قدرت پیش‌بینی مخاطب حركت كنند، وی اتخاذ رویكرد تحلیل محور در رسانه‌ها را از الزامات مهم در شرایط كنونی بیان داشت.

نعمتی در ادامه مراسم ضمن تشریح اهمیت رسانه‌های مجازی در عصر حاضر به برنامه‌‌های موسسه در جهت فعالیت در این حوزه اشاره كرد و ضمن بر شمردن ویژگی‌های مهم رسانه‌‌های مجازی افزود: در عصر حاضر فضای مجازی، فضای زندگی است یعنی این فضا و امكانات ناشی از آن تمام شئون زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. از اینرو رسانه ها نیز باید از این امكان بعنوان یك فرصت در جهت دسترسی به اهداف خود بهره ببرند. وی سپس به فعالیتهای موسسه در عرصه مجازی اشاره كرد و طراحی جدید سایت زندگی آنلاین را در راستای فعالیت موسسه در فضای مجازی و پاسخ به مطالبات خوانندگان و مخاطبان در این حوزه عنوان كرد.

 

(در ادامه مراسم، خانم مریم كاظمی معاون اجرائی موسسه ضمن ارائه گزارشی از 15 سال فعالیت موسسه به فراز و فرودها و مشكلات اجرایی كار رسانه‌ای پرداخت و افزود: مشكلات و چالش‌های پیش روی موسسه بار‌ها مجموعه را به این فكر واداشت تا فعالیت خود را متوقف كند اما عشق و علاقمندی به كار فرهنگی كه در مدیریت عالی موسسه بود در نهایت مانع از توقف فعالیت‌ها شد و با افتخار باید بگویم ما در سخت‌ترین شرایط هیچ نشریه‌ای را متوقف نكردیم و مشكلات را به جان خریدیم اما هیچگاه نشاط را از مجلات و مخاطبین‌مان دریغ ننمودیم. وی ضمن ستایش سختكوشی‌های آقای مهندس نعمتی در پیشبرد امور، یكی از رازهای موفقیت موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت را پشتكار و سختكوشی ایشان دانست.

 كاظمی با بیان اینكه نیاز مخاطبان در حال دگرگونی است افزود: ما باید تلاش كنیم تا مطابق نیاز مخاطبان محتوا و ابزار رسانه‌ای خود را بهینه‌‌سازی كنیم لذا تلاش در جهت توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای در عرصه‌های مجازی و دیجیتال یكی از راهكارهای مهم و مكمل فعالیت مطبوعاتی در موسسه است.

 

در این نشست آقای پرویز زاهد مجری پروژه سایت زندگی آنلاین توضیح كاملی در خصوص ویژگیها و امكانات جدید سایت ارائه و در نهایت با بریدن كیك یادبود از نسخه جدید سایت رونمایی گردید.

در پایان مراسم، مدیر عامل موسسه از خبرنگاران، اعضای تحریریه و سایر كاركنان به مناسبت روز خبرنگار با اهدا جوایز ویژه، قدردانی و تشكر نمودند.

 

برچسب ها: روز خبرنگار، موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت، سایت، سایت زندگی آنلاین، رونمايی از نسخه جديد سايت زندگی آنلاين تعداد بازديد: 836 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز