Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 05:52

16
بهمن
آموزش تهیه چیز کیک یخچالی

آموزش تهیه چیز کیک یخچالی

چیز کیک یخچالی از خوشمزه‌ترین دسرها می‌باشد که طعم و مزه‌ای بسیار عالی دارد و می‌توانید به سادگی در خانه آن را تهیه کنید

در این مقاله قصد داریم به شما دستور تهیه چیز کیک یخچالی رو آموزش بدهیم، چیز کیک بسیار خوش مزه می باشد و به عنوان دسر سرو می شود، چیز کیک مربوط به قرن بیستم می باشد و یک دسر آمریکایی محسوب می شود. چیز کیک به دو روش تهیه می شود، روش پخته شده و روش پخته نشده، در روش پخته نشده چیز کیک را بعد از این که آماده شد درون یخچال می گذارند تا شکل بگیرد و سفت شود.

با توجه به اسم این دسر می توان فهمید که مواد اصلی تشکیل دهنده چیز کیک، پنیر می باشد. در ادامه با آموزش دستور تهیه چیز کیک یخچالی با شما خواهیم بود.

مواد مورد نیاز برای تهیه چیز کیک

پنیر خامه ایی یا ماسکار پونه: 200 گرم

بیسکویت یا پودر بیسکویت: 200 گرم

کر: 150 گرم

وانیل: 1 قاشق چایی خوری

خامه: 200 گرم

شکر: نصف پیمانه

پودر ژله با طعم دلخواه: 1 بسته

پودر ژلاتین: 2 قاشق غذا خوری

آب جوش

قالب کمر بندی

دستور تهیه چیز کیک یخچالی

*اگر نتوانستید پودر بیسکویت تهیه کنید، می توانید بیسکویت هایی که تهیه کرده اید را با استفاده از گوشت کوب یا مخلوط کن و هر وسیله ایی که می شناسید پودر کنید.

*بعد از آن که بیسکویت ها را پودر کردید، کره را بیاورید و داخل پودر بیسکویت بریزید و آن ها را به صورت کامل مخلوط کنید، بعد از آن که مخلوط شدند آن ها را درون یک قالب کمر بندی بریزید و به مدت زمان10 دقیقه درون فریز بذارید.

*قالبی که درون یخچال گذاشته بودید را بیرون بیاورید، سپس به سراغ پودر ژلاتین خود بروید و آن را داخل یک چهارم لیوان آب جوش بریزید و به صورت کامل هم بزنید تا کامل مخلوط بشوند، و سپس آن را یک جا بگذارید و به سراغ سایر مواد بروید. پنیری که در اختیار دارید را داخل هم زن بریزید و بعد از آن وانیل، شکر و خامه رو به آن اضافه کنید و با هم زن آن ها را 2 دقیقه هم بزنید. سپس ژلاتینی که آماده کرده بودید را بیاورید و با آن ها به صورت کامل مخلوط کنید و سپس مخلوطی که درست کرده اید را بر روی قالب بریزید و آن را داخل یخچال بگذارید و بعد از یک ساعت آن را بیرون بیاورید.

*برای درست کردن قسمت ژله ایی چیز کیک، ابتدا پودر ژله ایی که تهیه کرده اید را آماده کنید. بعد از آنکه چیز کیک را از یخچال بیرون آوردید به صورت دلخواه روی آن میوه بچینید و سپس ژله ایی که آماده کرده بودید را بر روی قسمت پنیری چیز کیک بریزید و آن را به حال خودش بذارید تا کامل خودش را بگیرد و سفت شود. بعد از اینکه مطما شدید ک چیز کیک کامل خودش را گرفته، آن را از قالب در بیاورید و از طعم خوش مزه آن لذت ببرید.

*امیدواریم که با استفاده از این مقاله دستور تهیه چیز کیک یخچالی را به صورت کامل یاد گرفته باشید و هر موقع که خواستید آن را به راحتی تهیه کنید.

 

بیشتر بخوانید:

طرز تهیه خوشمزه‌ترین کیک سیب جهان

پاستیل خانگی را با این دستور متفاوت درست کنید

کیک چای سبز ؛ یک کیک رژیمی خوشرنگ و خوشمزه

سوهان کنجدی ؛ یک شیرینی قدیمی با خاصیت فراوان

 

برچسب ها: آموزش شیرینی پزی، چیز کیک، زندگی آنلاین، قنادی، چیز کیک یخچالی، دستور پخت کیک بدون فر، طرز تهیه انواع چیز کیک، چسز کیک یخچالی با ژله و بیسکوییت، آموزش کیک فنجونی تعداد بازديد: 840 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز