Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 15:10

15
اردیبهشت
كیك پاپس با شكلات شیری و ترافل

كیك پاپس با شكلات شیری و ترافل

روش تهیه كیك پاپس با شكلات شیری و ترافل

افسانه ظروفی

 

 

 

مواد لازم برای حدود 20 عدد

شكر دانه ریز                       80 گرم

كره نرم                             100 گرم

آرد                                   120 گرم

بیكینگ‌پودر                       یك‌چهارم قاشق چایخوری

تخم‌مرغ                            3 عدد

پوست پرتقال رنده كرده       1 قاشق چایخوری

مواد لازم برای تزئین كیك پاپس

شكلات سفید آبكرده           به میزان لازم

ترافل سفید صدفی             به میزان لازم

روش تهیه كیك پاپس با شكلات شیری و ترافل

 همه مواد را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا مایه ‌صاف و یكدستی حاصل شود. آن‌گاه قالب مخصوص كیك پاپس را بردارید و مایه فراهم كرده را در قالب چربكرده بریزید به گونه‌ای كه قالب از مایه پر شود. سپس قالب بعدی را رویش بگذارید و آن را در فر گرم كرده با دمای 180 درجۀ سانتیگراد قرار دهید.

حالا كیك‌ها را به مدت تقریبی 20 دقیقه بپزید و آن را در قالب خنك كنید. اكنون نی‌های مناسب و زیبائی را بردارید و سر آنها را در شكلات شیری آبكرده فرو كنید و بلافاصله در كیك قرار دهید. اینك صبر كنید تا نی‌ها در كیك‌ها ثابت شوند و شكلات ببندد. آن‌گاه كیك پاپس را در شكلات فرو كنید تا همه جای آن از شكلات پوشیده شود.

سپس اندكی صبر كنید تا شكلات اضافی از دور كیك بریزد و بلافاصله آن را روی ترافل قرار دهید تا نیمی از كیك پاپس از ترافل پوشیده شود. حالا كیك پاپس را روی سینی دارای فویل بگذارید و در یخچال قرار دهید تا شكلات كاملا ببندد.

اكنون در صورت دلخواه، كیك پاپس را با روبان و گل‌های دست‌ ساختتان از خمیر فوندانت بیارائید و برای پذیرائی در ظرف زیبا و مناسبی قرار دهید.

 

 

 

برچسب ها: کیک، كیك پاپس با شكلات شیری، کیک پاپس، روش تهیه کیک پاپس، پاپس، آموزش کیک با شکلات، کیک با ترافل تعداد بازديد: 1734 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز