Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 11:20

10
آبان
شیرینی گردوئی با مارمالاد آلبالو

شیرینی گردوئی با مارمالاد آلبالو

آرد، بیکینگ‌پودر، گردو، نمک، دارچین و شکر را در كاسه دستگاه غذاساز بریزید و كره را به آن بیفزائید. آن‌گاه دستگاه را روشن كنید.

مژگان فرهنگ


مواد لازم شیرینی گردوئی با مارمالاد آلبالو

برای حدود 40 عدد

آرد     300 گرم 
بیکینگ پودر     یك‌دوم قاشق چایخوری
گردوی آسیاب كرده     90 گرم
نمك     یك‌هشتم قاشق چایخوری 
دارچین     یك هشتم قاشق چایخوری
شکر     50 گرم 
کرة سرد و خرد كرده     125 گرم 
پودرشکر     2 قاشق سوپخوری 
تخم مرغ      1 عدد درشت 
اسانس وانیل     1 قاشق جایخوری
مارمالاد آلبالو     100 گرم 
پودر شکر و پودر پسته برای تزئین        به میزان لازم

روش تهیه شیرینی گردوئی با مارمالاد آلبالو

آرد، بیکینگ‌پودر، گردو، نمک، دارچین و شکر را در كاسه دستگاه غذاساز بریزید و كره را به آن بیفزائید. آن‌گاه دستگاه را روشن كنید تا كره با این مواد مخلوط شود. سپس پودر شكر، تخم‌مرغ و وانیل را افزوده و دوباره دستگاه را روشن کنید تا خمیر مناسبی حاصل شود. حالا خمیر فراهم كرده را در كیسة نایلونی بگذارید و یك ساعت در یخچال نگه دارید. اكنون خمیر را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت تقریبی 4 میلیمتر باز كنید و با برشگر به قطر 5 سانتیمتر، قالب بزنید. از وسط نیمی از خمیرها، با برشگر قلب‌های كوچكی درآورید و در سینی شیرینی‌پزی دارای كاغذ روغنی بچینید. سینی را در فر گرم كرده با دمای 180 درجة سانتیگراد، بگذارید و شیرینی را به مدت تقریبی 15-20 دقیقه، بپزید. همینكه شیرینی‌ها خنك شدند، آنها را دو تا دو تا با مارمالاد بچسبانید و با پودر شكر و پودر پسته بیارائید.

 

برچسب ها: مارمالاد، شیرینی پزی، شیرینی گردوئی با مارمالاد آلبالو، شیرینی گردوئی، مارمالاد آلبالو تعداد بازديد: 1214 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این شیرینی چیست؟

فیلم روز
تصویر روز