Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 06:20

28
شهریور
شیرینی برشی عسل و آجیل

شیرینی برشی عسل و آجیل

قالب مستطیل 8×25 سانتیمتری را چرب كنید و با كاغذ آلومینیومی بپوشانید. به گونه‌ای كه كاغذ از اطراف قالب حدود 5 سانتیمتر بلندتر باشد. آن‌گاه كره، آب و شكر را در ظرف مناسبی بریزید.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 7 برش 4× 8 سانتیمتری

كره خرد كرده                 40 گرم

آب                               60 میلی‌لیتر(یك‌چهارم پیمانه)

شكر ریز                       110 گرم

عسل                          2 قاشق سوپخوری

كنجد برشته                35 گرم

تخمه كدو                   1 قاشق سوپخوری

تخمه آفتابگردان          1 قاشق سوپخوری

فندق برشته و خرد كرده 1 قاشق سوپخوری

 روش تهیه شیرینی برشی عسل و آجیل

قالب مستطیل 8×25 سانتیمتری را چرب كنید و با كاغذ آلومینیومی بپوشانید. به گونه‌ای كه كاغذ از اطراف قالب حدود 5 سانتیمتر بلندتر باشد. آن‌گاه كره، آب و شكر را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود. سپس آن را بجوشانید تا طلائی رنگ شود.

آن‌گاه ظرف را از روی حرارت بردارید و عسل را به مایه اضافه كنید. حالا باقیمانده مواد را بیفزائید و مایه فراهم كرده را در قالب بریزید و صاف كنید. اكنون با چاقوی تیز خطوط برش را روی شیرینی بیندازید و پس از خنك شدن، كاملاً برش‌ها را از هم جدا كنید و برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: شیرینی برشی، آموزش شیرینی برشی، تهیه شیرینی برشی، مواد لازم شیرینی برشی، شیرینی با عسل، شیرینی با آجیل، روش تهیه شیرینی با عسل تعداد بازديد: 913 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز