Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 03:46

10
مهر
شیرینی ترد آجیلی

شیرینی ترد آجیلی

فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی فر را با كاغذ روغنی بپوشانید. در ظرف مناسبی كره و شكر را با همزن برقی بزنید تا سبك شوند. سپس آردهای الك‌ كرده را اضافه و مخلوط كنید تا خمیر شود.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای حدود 32 عدد

كره نرم                    250 گرم

شكر ‌ریز                   110  گرم

آرد گندم                   300 گرم

آرد برنج                    100 گرم

مواد لازم رویه

آرد                          50 گرم

كره‌ خردكرده             25 گرم

شكر ‌ریز                  2 قاشق سوپخوری

پسته بی‌نمك و خردكرده 30 گرم

خلال بادام              35 گرم

روش تهیه شیرینی ترد آجیلی

فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی فر را با كاغذ روغنی بپوشانید. در ظرف مناسبی كره و شكر را با همزن برقی بزنید تا سبك شوند. سپس آردهای الك‌ كرده را اضافه و مخلوط كنید تا خمیر شود. حالا خمیر را در كیسه نایلونی به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید.

آن‌گاه خمیر را به ضخامت 3 میلی‌لیتر،  روی سطح آرد پاشیده، با وردنه باز نمائید و با برشگر مستطیل به ابعاد 3× 6 سانتیمتر قالب بزنید، روی هر یك از شیرینی‌ها را، با مواد رویه بپوشانید و در سینی فر، با فاصله قرار دهید و به مدت 15 دقیقه بپزید.

روش تهیه مواد رویه: در ظرف مناسبی، آرد و كره را با نوك انگشتان، به صورت خرده‌نان درآورید. سپس شكر، پسته و بادام را بیفزائید و مخلوط سازید.

 

برچسب ها: شیرینی، روش تهیه شیرینی، شیرینی با آجیل، تهیه شیرینی ترد، شیرینی ترد، شیرینی ترد آجیلی، آموزش شیرینی ترد، مواد لازم شیرینی ترد تعداد بازديد: 747 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز