Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 05:29

9
آذر
تارت ترافل شكلاتی

تارت ترافل شكلاتی

خمیر تارت را آماده كنید و 20 دقیقه در یخچال نگه‌دارید. آن‌گاه خمیر را در قالب 15× 38 سانتیمتری تارت پهن كنید و 1 ساعت دیگر در یخچال نگه‌دارید.

لیلا آیانی صفت

 

 

مواد لازم برای 12-14 برش

خمیر تارت شكلاتی          1واحد

مواد لازم برای تهیه‌ كرم

خامه                             300 گرم

شكلات سیاه خردكرده     300 گرم

كره                               40 گرم

آب پرتقال                      50 میلی‌لیتر (یك‌چهارم پیمانه)

پودر كاكائو جهت تزئین     به میزان لازم 

 

روش تهیه

خمیر تارت را آماده كنید و 20 دقیقه در یخچال نگه‌دارید. آن‌گاه خمیر را در قالب 15× 38 سانتیمتری تارت پهن كنید و 1 ساعت دیگر در یخچال نگه‌دارید. حالا روی خمیر را با كاغذ روغنی بپوشانید و با حبوبات سنگین كنید و در فر گرم شده با دمای 200 درجه سانتیگراد، به مدت تقریبی 20 دقیقه بپزید.

اكنون كاغذ را بردارید و 10 دقیقه دیگر خمیر را بپزید. سپس بگذارید تا كاملاً خنك شود. اینك كرم را روی خمیر سرد شده بریزید و آن را در یخچال بگذارید. هنگام مصرف تارت را با پودر كاكائو یا پودر شكر تزئین كنید.

روش تهیه كرم

خامه و شكلات را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكلات آب شود. آن‌گاه كره و آب پرتقال را بیفزائید و مخلوط كنید. سپس كرم را از روی حرارت بردارید و كنار بگذارید تا خنك شود.

 

برچسب ها: آشپزی، ترافل شکلاتی، مواد لازم تارت، تارت با شکلات، تارت ترافل شكلاتی، روش تهیه تارت ترافل شكلاتی، تارت ترافل تعداد بازديد: 783 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز