Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 16:02

13
آذر
نان خامه‌ای

نان خامه‌ای

طرز تهیه نان خامه‌ای

نان خامه‌ای

 

 

مواد لازم برای 02 عدد:

 

آب.................................250 میلی‌لیتر

نمك  ...............................1 پر

كره .............................100 گرم

شكر...............................1 قاشق سوپخوری

آرد.............................125 گرم

تخم مرغ  .......................4 عدد

 

آب را در ظرف مناسبی بریزید، نمك، كره و شكر را به آن بیفزائید و در دستگاه مایكروویو بگذارید و با قدرت 900 وات یا 100 درصد، به مدت تقریبی 4 دقیقه بجوشانید. سپس آن را از مایكروویو درآورید، آرد را بیفزائید و مخلوط كنید تا خمیری به دست آید. حالا دوباره ظرف را درون مایكروویو بگذارید و خمیر را به مدت تقریبی 1 تا 3 دقیقه با قدرت 900 وات بپزید. حالا صبر كنید تا خمیر كمی خنك شود.

بعد تخم مرغ‌ها را یكی یكی به آن بیفزائید و با همزن برقی بزنید تا مایه، صاف و یكدست شود. سپس مایه را در كیسه‌ی مخصوص شیرینی‌پزی دارای ماسوره‌ی كنگره‌دار بریزید. گل‌های كوچكی از آن روی سینی چربكرده‌ی مایكروویو بریزید. بعد آن را روی سه‌پایه در مایكروویو بگذارید با كانوكشن در دمای 220 درجه‌ی سانتیگراد و به مدت تقریبی 15 دقیقه بپزید. آن‌گاه دما را به 160 درجه‌ی سانتیگراد كاهش دهید و 15 تا 20 دقیقه‌ی دیگر نان‌ها را بپزید. همین‌كه نان‌ها خنك شدند، داخل آنها را با كرم یا خامه‌ی فرم‌گرفته پر كنید و در ظرف زیبائی بچینید.

برچسب ها: آموزش آشپزی، زندگی آنلاین، نان خامه‌ای تعداد بازديد: 596 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز