Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:30

آشپزی رژيمی

بازدید: 26319

  • کتلت گیاهی + طرز تهیه

    کتلت گیاهی + طرز تهیه

    در گزارش زیر طرز تهیه کتلت گیاهی را به شما آموزش دهیم.همانطور که می‌دانید خوردن بیش از اندازه گوشت قرمز می‌تواند برای سلامتی مضر باشد .

  • طرز تهیه‌ی پیتزا فلفل‌دلمه‌ای؛ یک پیتزا کم کالری و رژیمی

    طرز تهیه‌ی پیتزا فلفل‌دلمه‌ای؛ یک پیتزا کم کالری و رژیمی

    این روز‌ها که به دلیل ترس از کرونا در منزل به سر می‌بریم و به غذا‌ها و فست فود‌های بیرونی هم نمی‌تونیم اعتماد کنیم، بهترین فرصت برای آشپزی خونگیه.

  • سالاد ماش ترکیه

    سالاد ماش ترکیه

    ماش، سبزیجات، خیارشور، فلفل و ذرت را با هم مخلوط کنید. آن‌گاه در ظرف مناسبی بریزید. حال برای تهیه سس رب انار،آب لیمو، روغن زیتون و نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید.

  • 13 توصیه برتر رژیمی

    13 توصیه برتر رژیمی

    پروتئین، بسیار سیرکننده‌تر از کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها است و به شما برای مدت زمان طولانی‌تری احساس سیری و پری می‌دهد. همچنین به حفظ توده ماهیچه‌ای کمک کرده و سوزاندن چربی را تسهیل می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که پروتئین‌های سالم مانند سفیده تخم‌مرغ، غذاهای

  • ۹ ساندویچ بدون نان برای لاغر شدن +طرز تهیه

    ۹ ساندویچ بدون نان برای لاغر شدن +طرز تهیه

    در این گزارش ۹ ساندویچ را برایتان معرفی کرده‌ایم که بدون استفاده از نان تهیه می‌شوند.وقتی قصد دارید وزن کم کنید و به تناسب اندام برسید لازم است از برنج و نان دست بکشید.

  • خوراک کدوسبز ایتالیایی ؛ یک غذای گیاهی سالم

    خوراک کدوسبز ایتالیایی ؛ یک غذای گیاهی سالم

    خوراک کدوسبز با سیب‌زمینی یک غذایی ایتالیایی روستایی است. این دستور غذایی گیاهی و بدون گلوتن یک غذایی سالم با سبزیجات تازه است. این غذا را باید به صورت گرم و با برنج سرو کرد.

  • طرز تهیه کتلت سویا یک غذای کاملا گیاهی

    طرز تهیه کتلت سویا یک غذای کاملا گیاهی

    خوشمزه ترین طرز پخت کتلت سویا را یادبگیرید و از تهیه آن لذت ببرید.سویا با خواص بی نظیر خود جایگزین مناسبی برای گوشت به شمار می رود.

  • فلافل رژیمی ، یک غذای سالم و خوشمزه

    فلافل رژیمی ، یک غذای سالم و خوشمزه

    فلافل رژیمی برخلاف فلافل‌های معمولی که در روغن سرخ می‌شوند در فر درست می‌شود و از این جهت برای افرادی که تمایلی به خوردن غذا‌های سرخ کردنی ندارند، عالی است.

  • اسنک سیب زمینی، غذایی کاملا رژیمی

    اسنک سیب زمینی، غذایی کاملا رژیمی

    اسنک سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین اسنک ها است ولی به دلیل کالری بالایی که دارد شاید برای کسانی که رژیم دارند مناسب نباشد، اما نگران نباشید به راحتی با دستور زیر می توانید یک اسنک سیب زمینی رژیمی خوشمزه درست کنید

  • چیپس کدو یا بادمجان، یک میان وعده رژیمی

    چیپس کدو یا بادمجان، یک میان وعده رژیمی

    چیپس کدو یا چیپس بادمجان یکی از تنقلات خوشمزه ای است که هیچ ضرری برای بدن شما ندارد و به راحتی می توانید در منزل تان آن را درست کنید.

  • طرز تهیه نرگسی کدو؛ رژیمی و آسان

    طرز تهیه نرگسی کدو؛ رژیمی و آسان

    نرگسی کدو یک نوع غذای ایرانی بسیار خوشمزه می‌باشد، که به خاطر استفاده از کدو در تهیه این غذا، به عنوان یک غذای رژیمی محسوب می‌گردد.

  • سالاد گرم بادمجان و نخود؛ مخصوص گیاهخواران

    سالاد گرم بادمجان و نخود؛ مخصوص گیاهخواران

    یک غذای خوشمزه و مناسب برای گیاهخواران با عطر زیره که به سادگی حاضر می‌شود.

فیلم روز
تصویر روز