Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:17

30
اردیبهشت
پوره گلابي برشته، خرما و پرتقال

پوره گلابي برشته،  خرما و پرتقال

طرز تهیه پوره گلابي برشته، خرما و پرتقال

پوره گلابي برشته،  خرما و پرتقال

 

 

برای اینكه كودك خود را تشویق به مصرف میوه و سبزی نمایید، سعی كنید میوه‌ها و سبزی‌ها را در معرض دید قرار دهید. با این كار كودك شما به خوردن این مواد غذایی مفید ترغیب می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌ها را روی پیشخوان آشپزخانه و یا در قسمت جلوی یخچال قرار دهید. سعی كنید از قدرت خلاقیت خود كمك بگیرید و در تهیه غذاهای مختلف و جدید از سبزیجات متنوع استفاده كنید. با استفاده از چاقوها و قالب‌های مخصوص شیرینی‌پزی، سبزیجات و میوه‌ها را به شكل‌های متنوع و جذاب درآورید. در فروشگاه از كودك بخواهید در انتخاب میوه‌ها، سبزیجات و دیگر غذاهای سالم به شما كمك كند. 

 

12تا 24 ماه

 

مواد لازم برای تهیه حدود 550 گرم

گلابی..............................2 عدد

خرمای بدون هسته............5 تا 6 عدد

آب پرتقال از..................... 1 عدد پرتقال

 

روش تهیه

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم كنید و روی سینی فر را كاغذ روغنی بیندازید. سپس گلابی را به صورت تكه‌های كوچك خرد كنید و در سینی فر بچینید و 30 دقیقه در فر بگذارید تا برشته شود. در این هنگام، خرما را در كاسه كوچكی قرار دهید و روی آن آب جوش بریزید و 10 دقیقه كنار بگذارید. سپس خرما را آبكشی كنید. آنگاه گلابی، خرما و آب پرتقال را در مخلوط‌كن یا دستگاه غذاساز بریزید تا پوره یكدستی حاصل شود. آن را به صورت گرم به كودك خود بدهید.

 

برچسب ها: آموزش آشپزی، زندگی آنلاین، پوره گلابي برشته، خرما و پرتقال، پوره گلابي برشته تعداد بازديد: 819 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز