Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 06:39

30
مرداد
پاستا صدفی پر كرده با پنیر

پاستا صدفی پر كرده با پنیر

ظرف مناسب مایكروویو را تا نیمه آب بریزید و در مایكروویو بگذارید. حالا مایكروویو را با قدرت 100 درصد یا 900 وات به مدت 5 دقیقه روشن كنید تا آب بجوشد.

اعظم گلزارمنش

 

 

مواد لازم برای 6-8 نفر

 پاستای صدفی               20 عدد درشت

نمك                              1 قاشق سوپخوری

تخم‌مرغ                         1 عدد

فلفل                            یك‌چهارم قاشق چایخوری

پنیر خامه‌ای                 450 گرم

پنیر موزارلای رنده كرده  200 گرم

پنیر پارمسان رنده كرده 50 گرم

جعفری خرد كرده         1 قاشق سوپخوری

پنیر تزئینی                به میزان لازم

سس گوجه‌فرنگی      به میزان لازم

 طرز تهیه پاستا صدفی پر كرده با پنیر

ظرف مناسب مایكروویو را تا نیمه آب بریزید و در مایكروویو بگذارید. حالا مایكروویو را با قدرت 100 درصد یا 900 وات به مدت 5 دقیقه روشن كنید تا آب بجوشد. سپس پاستا و نمك را به آن بیفزائید و 8 - 10دقیقه با قدرت 80 درصد یا 800  وات پاستا را بپزید و اینك پاستا را در آبكش بریزید و رویش آب سرد بدهید و كنار بگذارید.

حالا تخم‌مرغ و فلفل را در كاسه‌ مناسبی بریزید و مخلوط كنید و پنیر خامه‌ای، پنیر موزارلا، پنیر پارمسان و جعفری را بیفزائید و مخلوط نمائید. سپس هر بار یك قاشق سوپخوری از مایه‌ فراهم كرده را درون هر پاستا صدفی بریزید و رویش را با پنیر تزئینی بیارائید و در ظرف مخصوص مایكرو‌ویو، كنار هم بچینید.

اكنون پاستا را 10-15 دقیقه در مایكروویو با قدرت 50 درصد یا 500 وات بپزید. اكنون سس را در ظرف پذیرائی بریزید و پاستا را در كنار آن قرار دهید و میل كنید.

 

برچسب ها: پاستا، مواد لازم پاستا، پاستا با پنیر، آموزش پاستا صدفی، پاستا صدفی، پاستا صدفی پر کرده تعداد بازديد: 537 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز