Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 20:13

4
مهر
سمبوسه قارچ

سمبوسه قارچ

نیمی از كره را در تابه مناسبی بریزید و روی اجاق آب كنید. پیاز را بیفزائید و تفت دهید تا نرم و سبك شود. حالا قارچ و باقیمانده كره را بیفزائید و پیوسته هم بزنید تا آب قارچ كشیده شود.

اعظم گلزارمنش

 

 

مواد لازم برای 4  نفر

كره                              60 گرم

پیاز خردكرده                  1 عدد درشت

قارچ ورقه‌ای خردكرده      500 گرم

پنیر پارمسان رنده كرده   100 گرم

خرده نان                      25 گرم

پنیر خامه‌ای                150 گرم

كره آبكرده (اضافی)      100 گرم

خمیر فیلو                  6 ورق

 روش تهیه سمبوسه قارچ

نیمی از كره را در تابه مناسبی بریزید و روی اجاق آب كنید. پیاز را بیفزائید و تفت دهید تا نرم و سبك شود. حالا قارچ و باقیمانده كره را بیفزائید و پیوسته هم بزنید تا آب قارچ كشیده شود. سپس تابه را از روی حرارت بردارید و پنیرپارمسان، خرده نان و پنیر خامه‌ای را به مواد بیفزائید و مخلوط كنید.

حالا روی خمیرهای فیلو كره (اضافی) بمالید و دو تا دو تا روی هم بگذارید و به ابعاد 10×21 سانتیمتر ببرید. آن‌گاه روی هر خمیر یك قاشق سوپخوری از مواد فراهم كرده بریزید و به شكل مثلث، مانند سمبوسه بپیچید. سمبوسه‌ها را در سینی بچینید و 15 دقیقه در فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد، یا تا زمانیكه طلائی رنگ شوند بپزید.

 

برچسب ها: آشپزی با قارچ، روش تهیه سمبوسه قارچ، سمبوسه قارچ، آموزش سمبوسه، سمبوسه با قارچ، مواد لازم سمبوسه، سمبوسه تعداد بازديد: 559 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز