Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:58

4
آبان
رول‌های نان تست و قارچ

رول‌های نان تست و قارچ

ابتدا در تابه مناسبی قدری روغن بریزید و ژامبون را در آن تفت دهید تا ترد شود. آن‌گاه آن را روی هوله كاغذی آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی‌اش گرفته شود. سپس پیاز را در همان تابه تفت دهید تا قدری نرم شود.

مرضیه مرشدی

 

 

مواد لازم برای 6 نفر

روغن مایع                             به میزان لازم

ژامبون خرد كرده                     8 ورق

پیاز ریز خرد كرده                    1 عدد متوسط

پنیر خامه‌ای                          200 گرم

كنسرو قارچ خرد كرده             130 گرم

نان تست                             20 قطعه

كره آبكرده                            3 قاشق سوپخوری

 روش تهیه رول‌های نان تست و قارچ

ابتدا در تابه مناسبی قدری روغن بریزید و ژامبون را در آن تفت دهید تا ترد شود. آن‌گاه آن را روی هوله كاغذی آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی‌اش گرفته شود. سپس پیاز را در همان تابه تفت دهید تا قدری نرم شود و بعد آن را در ظرف دیگری بریزید. پنیر خامه‌ای، قارچ و ژامبون را بیفزائید و مخلوط كنید.

حال اطراف نان‌ها را بگیرید و ورقه‌های نان را به كمك وردنه صاف و نازك كنید. اكنون هر بار به اندازه 4قاشق‌چایخوری از مواد فراهم كرده را روی هر تكه نان بمالید و آن را به دقت رول كنید و با خلال دندان محكم سازید. سینی فر را با كره چرب كنید و رول‌های قارچ را در آن بچینید.

سینی را به مدت 3-4 دقیقه در فر گرم كرده‌ با دمای 190 درجه سانتیگراد قرار دهید تا نان‌ها قدری پخته شوند. آن‌گاه خلال دندان‌ها را جدا كنید و رول‌های قارچ را برای پذیرائی، در ظرف مناسبی بچینید.

یادآوری: می‌‌توانید روی رول‌ها را كمی با كره چرب كنید و كنجد بپاشید.

 

 

برچسب ها: رول های نان، مواد لازم رول نان، روش تهیه رول های نان، رول های نان تست، رول های قارچ، روش تهیه رول نان، آموزش رول نان تعداد بازديد: 539 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز