Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:47

4
آبان
كیش قارچ

كیش قارچ

فر را با دمای 200 درجه‌ سانتیگراد گرم كنید و ژامبون را در روغن تفت دهید تا ترد شود. آن‌گاه آن را خرد كنید و كنار بگذارید. سپس تخم‌مرغ‌ها، خامه، جوز، نمك و فلفل را با هم مخلوط كنید و با همزن دستی یا برقی بزنید.

مرضیه مرشدی

 

 

مواد لازم برای 6 نفر

ژامبون                        6 ورق

روغن زیتون                 2 قاشق سوپخوری

تخم‌مرغ همزده            4 عدد

خامه                         375 میلی‌لیتر (یك‌و یك‌دوم پیمانه)

جوز هندی رنده‌كرده      یك‌چهارم قاشق چایخوری

نمك و فلفل                به میزان لازم

اسفناج خردكرده          300 گرم

قارچ خردكرده              100 گرم

پیاز ریز خردكرده          یك‌دوم پیمانه

پنیر گودای رنده كرده   100 گرم

پنیر سفید رنده كرده   50 گرم

 روش تهیه كیش قارچ

فر را با دمای 200 درجه‌ سانتیگراد گرم كنید و ژامبون را در روغن تفت دهید تا ترد شود. آن‌گاه آن را خرد كنید و كنار بگذارید. سپس تخم‌مرغ‌ها، خامه، جوز، نمك و فلفل را با هم مخلوط كنید و با همزن دستی یا برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. حالا ژامبون، اسفناج، قارچ، پیاز، نیمی از پنیر گودا و پنیر سفید را به مایه‌ تخم‌مرغ بیفزائید و مخلوط كنید.

اكنون مایه‌‌ فراهم‌كرده را در قالب نسوز تارت به قطر 22 سانتیمتر بریزید و باقیمانده‌ پنیر گودا را رویش بپاشید و به مدت تقریبی 35 دقیقه یا تا زمانیكه روی كیش بپزد و طلائی رنگ شود، در فر بگذارید.

 

برچسب ها: قارچ، آشپزی با قارچ، روش تهیه كیش قارچ، تهیه کیش قارچ، کیش قارچ، کیش با قارچ، آموزش کیش قارچ، مواد لازم کیش قارچ تعداد بازديد: 678 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز