Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 21:05

13
خرداد
بسته موضوعی 41: همه چیز درباره رنگ کردن مو

بسته موضوعی 41: همه چیز درباره رنگ کردن مو

در بسته موضوعی شماره 41 زندگی آنلاین، به بررسی رنگ کردن موها و نکات مهم مربوط به آن پرداخته شده است.

سفید شدن موها از جمله مسائلی است که در بین همه جنسیت‌ها چه مرد و چه زن از اهمیت بالایی برخوردار است، البته طبیعی است که این مشکل بیشتر مورد توجه خانم‌ها می‌باشد و برای رفع آن به رنگ کردن موها روی می‌آورند. در این بسته به نکات مهمی در این خصوص اشاره می‌کنیم.

 

نکاتی در مورد رنگ کردن مو در دوران بارداری: اگر باردارید و قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، حتما این مقاله را مطالعه نمایید!

عوارض افراط در رنگ کردن موها: رنگ کردن بیش از حد معمول موها دارای عوارضی می‌باشد. با خواندن این مقاله، اطلاعات بیشتری در این خصوص پیدا می‌کنید.

آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار: در این مطلب، برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده‌ایم.

ماسک هایی برای سیاه کردن مو: در اینجا با برخی از ساده‌ترین شیوه‌های مطمئن و سالم که به حفظ رنگ مشکی موها کمک می‌کنند آشنا شوید. 

موی مشکی با پوست سیب زمینی!: در این مقاله، از یک روش جالب برای رنگ کردن موهای سفید آگاه می‌شوید!

دلایل تغذیه‌ای سفید شدن مو: در این مطلب، به مهم‌ترین مواد غذایی موثر در حفظ رنگ مو اشاره می‌شود. 

تغذیه برای درمان موهای سفید: در اینجا پرسشی در مورد تغذیه مناسب برای درمان سفیدی موها مطرح شده که می‌توانید پاسخ آن را مطالعه نمایید.

مراقبت های مو بعد از رنگ کردن: آیا می‌دانید بعد از رنگ کردن مو، چه مراقبت‌هایی نیاز است؟ به پاسخ کارشناس در این زمینه توجه نمایید.

ماسک آبرسان برای موهای رنگ شده: و این هم ماسكی برای تقویت موهای رنگ كرده!

 

 

 

برچسب ها: پوست و مو، رنگ کردن مو در بارداری، مراقبت از مو، سلامت مو، پیشگیری از سفید شدن مو، مراقبت از موی رنگ شده، درمان سفیدی مو، تغذیه و سفید شدن مو، ماسک سیاه کردن مو، ماسک آبرسان مو تعداد بازديد: 1082 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز