Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 16:40

30
شهریور
بسته موضوعی 92: شروعی پر انرژی برای سال تحصیلی جدید

بسته موضوعی 92: شروعی پر انرژی برای سال تحصیلی جدید

در این بسته از زندگی آنلاین، نکاتی کاربردی در مورد خرید لوازم‌التحریر مدرسه، روز اول مدرسه، سلامتی و تغذیه دانش آموزان در مدرسه و روش تهیه کیک مدرسه بیان شده است.

اگر شما هم فرزندان مدرسه‌ای دارید، مطالعه این بسته از زندگی آنلاین را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

روز اول مدرسه!: در اینجا به مواردی اشاره شده است که می‌توان به وسیله آنها روز‌های اول مدرسه را برای کودکان و نوجوانان (و نه تنها کلاس اولی‌ها) جذاب کرد.

سال تحصیلی را به سلامت بگذرانید: برای آگاهی یافتن از بیماری‌های شایع دوران مدرسه و سلامت هر چه بیشتر کودکان در سال تحصیلی جدید، این مطلب را مطالعه نمایید.

چگونه می توانم کودک خود را برای مهد کودک آماده کنم؟: در اینجا با بهترین روش‌ها جهت آماده کردن کودک خود برای اولین سال تحصیلی او در مهد کودک و مدرسه آشنا خواهید شد.

کودکان دیابتی و بازگشت به مدرسه: اگر فرزندتان به دیابت مبتلا است و نگران ساعاتی که در مدرسه هست می‌باشید، به این مقاله توجه نمایید.

تغذیه دانش آموز در یک روز: این مطلب را بخوانید تا با اصول مهم تغذیه برای دانش‌آموزان آشنا شوید.

در هیاهوی خرید مدرسه: نکاتی که در این مقاله اشاره شده است، می‌تواند به شما در خرید لوازم‌التحریر مدرسه فرزندان‌تان کمک کند.

لوازم التحریرهای خوشمزه: شما می‌توانید با این خورکی‌ها برای شروع سال تحصیلی فرزندتان جشن بگیرید.

کیک بازگشت به مدرسه: اگر کودک‌تان از اینکه فصل مدارس نزدیک است و باید به مدرسه برگردد، ناراحت است، می‌توانید با درست کردن کیک و کیک فنجانی‌های زیبا، درد بازگشت به مدرسه را در آنها تخفیف بدهید.

برچسب ها: بازگشایی مدارس، تغذیه دانش آموزان، کودک و مدرسه، تغذیه دانش آموز، سلامت دانش آموزان، روز اول مدرسه، سال تحصیلی، کودک دیابتی و مدرسه، کیک مدرسه، خرید لوازم التحریر مدرسه تعداد بازديد: 1410 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز