Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:31

20
تیر
بسته موضوعی 113: چگونه بستنی درست کنیم؟

بسته موضوعی 113: چگونه بستنی درست کنیم؟

برای اینکه با انواع بستنی، تاریخچه بستنی، ارزش غذایی بستنی و مقایسه بستنی و شیر آشنا شوید و دستور تهیه چند نوع بستنی را یاد بگیرید، این بسته زندگی آنلاین را ملاحظه بفرمایید.

 

بستنی؛ خنک و دوست‌داشتنی: در این مقاله به تاریخچه بستنی، مقایسه بستنی با شیر، خصوصیات بستنی، انواع بستنی و میزان کالری آنها، بستنی‌های رژیمی و ... پرداخته شده است.

همه چیز راجع به بستنی: در اینجا با ارزش تغذیه‌‌ای و انرژی‌زایی بستنی، ترکیبات به کار رفته در بستنی و انواع بستنی آشنا می‌شوید.

دیدگاه‌های متخصصان تغذیه در مورد مصرف بستنی توسط کودکان: علت جاذبه بستنی برای کودکان، دیدگاه علمی در مورد مصرف بستنی توسط کودکان، بهترین نوع بستنی برای کودکان، توجه به میزان چربی دریافتی بستنی و نحوه مصرف بستنی برای کودکان دیابتی از جمله نکات مورد بحث در این مقاله می‌باشد.

شناخت شخصیت بر اساس بستنی: جالب است بدانید که ارتباط مستقیمی میان ویژگی‌های شخصیتی شما و طعم بستنی دلخواهتان وجود دارد. این مطلب جالب را بخوانید.

و حالا دستور تهیه چند نوع بستنی خوشمزه:

بستنی هندوانه‌ای

بستنی با طعم توت‌فرنگی و لیمو

ماست‌بستنی توت‌فرنگی

بستنی چوبی نخودفرنگی

بستنی یخی انبه، آناناس و پرتقال

بستنی نعنا

بستنی قهوه

بستنی با براده‌های شکلات

بستنی نارگیل با سس توت‌فرنگی

بستنی یخی توت‌فرنگی

بستنی یخی لیمو

بستنی پسته

دو کتاب آموزش بستنی و دسرهای سرد مناسب روزهای گرم تابستان:

انواع بستنی و دسرهای سرد - جلد اول

انواع بستنی و دسرهای سرد - جلد دوم

 

برچسب ها: بستنی، انواع بستنی، ارزش غذایی بستنی، روش تهیه بستنی، دستور تهیه بستنی، بستنی خانگی، بستنی و شخصیت تعداد بازديد: 890 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز