Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 01:57

26
بهمن
بسته موضوعی 104: برای خانه تکانی دست به کار شوید!

بسته موضوعی 104: برای خانه تکانی دست به کار شوید!

در این بسته از زندگی آنلاین به خانه تکانی و نظافت منزل، تمیز کردن آشپزخانه و اتاق کودک و همچنین خانه تکانی در دوران بارداری اشاره شده است. برای شروع خانه تکانی این بسته را بخوانید!

با نزدیك شدن نوروز چهره خانه‌ها تغییر می‌كند و اهالی خانه در تكاپوی «خانه تكانی» قرار می‌گیرند.

از اوایل اسفندماه فرش‌های شسته و آویزان شده بر پشت بام‌ها، دیوارها و ایوان‌ها خودنمایی می‌كنند.

پرده‌ها از پنجره‌ها به پایین آمده، نردبان‌ها برقرار شده و خلاصه دستی به سر و صورت خانه كشیده می‌شود و اهل خانه به‌ویژه خانم خانه تلاش می‌كنند تا كارها را در حداقل زمان ممكن به پایان برسانند.

اما چه خوب است که این نظافت منزل با آگاهی بیشتری انجام شود تا هم به سلامت بدن لطمه‌ای وارد نشود و هم کارها با نظم و سرعت بیشتری پیش برود.

خانم‌ها مراقب خانه‌تکانی باشید: در اینجا صحبت‌های دكتر فتانه اكبری، متخصص طب فیزیكی را درباره خانه‌تکانی می‌خوانید. همچنین چگونگی نظافت قسمت‌های مختلف خانه بیان شده است.

خانه‌تکانی کنید اما با احتیاط: برای آرام كردن دردهای پشت كه معمولا در این فصل عارض می‌شود و در نتیجه كار سخت كه برای تغییر دكوراسیون منزل و جابه‌جا كردن مبل و اثاث صورت می‌گیرد، سازمان ملی پرورش ورزشكاران ده راهكار را معرفی كرده است که در این مطلب می‌خوانید.

خانه‌تکانی را شروع کنید!: روند خانه‌تكانی بدون نگرانی و تشویش باید در طی هفت مرحله به انجام برسد. به این مقاله توجه کنید.

خانه‌تکانی‌های دوران بارداری: اگر باردار هستید و می‌خواهید به نظافت خانه‌تان بپردازید، در چنین شرایطی باید به فکر راه‌حلی مناسب بود. روشی که در آن شما خسته نشوید و کمتر انرژی از دست بدهید. این مطلب را مطالعه نمایید.

استقبال از بهار با خانه‌ای تمیز: در این مقاله روش‌های مناسب تمیز کردن خانه ارائه شده است که با کمک آن می‌توانید خانه تان را با برنامه‌ای صحیح تمیز کنید.

خانه‌تکانی اتاق کودک: به خانه تکانی و مرتب کردن اتاق کودک به عنوان یک دردسر نگاه نکنید، بلکه آن را یک مرحله از روند آموزشی کودک بدانید که می‌تواند برای او لذت بخش هم باشد. این مطلب را بخوانید.

آشپزخانه‌تان را برق بیندازید!: تمیز کردن آشپزخانه یکی از پردردسر ترین قسمت های خانه تکانی است. شما می توانید برای درخشندگی و تمیزی بیشتر قسمت‌های متفاوت مهم‌ترین قسمت خانه، با راهکارهای ساده عبور از این خوان را راحت تر کنید. 

 

برچسب ها: خانه تکانی، تمیز کردن خانه، نظافت منزل، خانه تکانی عید، تمیز کردن آشپزخانه، خانه تکانی نوروز، نظافت خانه، خانه داری، خانه تکانی و بارداری، تمیز کردن اتاق کودک، نظافت آشپزخانه تعداد بازديد: 914 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز