Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 05:09

6
مهر
بسته موضوعی 93: چند پیشنهاد برای داشتن قلبی سالم

بسته موضوعی 93: چند پیشنهاد برای داشتن قلبی سالم

این بسته از زندگی آنلاین، به بررسی مشکلات قلبی عروقی که با افزایش سن همراه هستند پرداخته و مواد غذایی مفید برای داشتن قلبی سالم را مورد بررسی قرار داده است.

قلب یکی از اعضای مهم بدن است که از همان دوران جنینی تا پایان عمر در حال فعالیت است و تپش منظم آن به زندگی بهتر کمک می‌کند.

با افزایش سن تغییراتی در سیستم قلب و عروق به وجود می‌آید که باید مد نظر قرار بگیرند.

همچنین با یک سری از مواد غذایی می‌توان به سلامت قلب و عروق کمک کرد.

برای اینکه شما هم از قلب سالمی برخوردار باشید، مطالعه این بسته از زندگی آنلاین را پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین کتاب‌هایی را در این زمینه برایتان معرفی نموده‌ایم که مطالعه آنها خالی از لطف نیست.

با آرزوی سلامتی بیشتر برای شما عزیزان...

چرا با افزایش سن بیماری قلبی افزایش می‌یابد؟: برای فهمیدن اینكه چرا افزایش سن رابطه نزدیكی با بیماری‌های قلبی عروقی دارد، این مقاله را بخوانید.

حفظ کارایی قلب در سنین بالا: برای حفظ سلامت قلب در سنین بالا، به این مطلب توجه نمایید.

تاثیرات افزایش سن بر سلامت قلب: با افزایش سن و پیری، تغییراتی در قلب و رگ‌های خونی رخ می‌دهد که در این مقاله به برخی از این تغییرات اشاره شده است.

خوراکی‌ها و ضربان قلب: در این مطلب، مواد غذایی افزایش دهنده ضربان قلب و مواد غذایی کاهنده ضربان قلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

قلبی سالم با میوه و سبزیجات: دستورالعمل‌های اختصاصی مبارزه با بیماری‌های قلبی – عروقی، شامل توصیه به خوردن میوه‌ها و سبزیجات فراوان است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ویتامین D بهترین محافظ قلب: در این مقاله به بررسی ارتباط بین دریافت ویتامین D و سلامت قلب و عروق پرداخته شده است.

سلامت قلب و عروق: این کتاب حاوی اطلاعات مهم و با‌ارزش در مورد عوامل خطر بیماری‌های قلبی– عروقی به زبان ساده علمی می‌باشد.

قلب سالم برای زنان: از نكات ممتاز این كتاب، توصیه‌های كاربردی و ساده آن به‌منظور كاهش عوامل خطر بروز اين بیماری مانند پرفشاری خون، افزایش كلسترول و تری‌گلیسیرید سرم و انتخاب غذاهای با تراكم كم انرژی می‌باشد.

تغذیه برای قلب سالم: اين كتاب، دانش جديد و پیشنهادات عملی را در مورد بیماری قلبی در زنان و كاهش عوامل خطر بیماری به‌دست می‌دهد.

 

برچسب ها: تغذیه برای قلب سالم، قلب سالم، قلب سالم برای زنان، سلامت قلب و عروق، تغذیه و قلب، سلامت قلب و سن بالا، اثر افزایش سن بر سلامت قلب، تغذیه و ضربان قلب تعداد بازديد: 1581 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز