Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 10:24

25
شهریور
بسته موضوعی 117: چه لوازم التحریری بخریم؟

بسته موضوعی 117: چه لوازم التحریری بخریم؟

شاید شما هم این روزها در فکر تهیه لوازم التحریر مناسب برای فرزندان‌تان هستید. انواع مختلفی از لوازم‌التحریر در بازار موجود است، بنابراین بهتر است با آگاهی بیشتر برای خرید بروید.

این روزها خیلی از خانواده‌ها دغدغه تهیه کیف، کفش، لوازم‌التحریر و سایر وسایل مورد نیاز برای مدرسه فرزندان‌شان را دارند.

با مطالعه این بسته از زندگی آنلاین می‌توانید با معیارهای مناسب خرید مدرسه آشنا شوید و حتی خودتان برای درست کردن برخی از آنها دست به کار شوید.

پس با ما همراه باشید...

راهنمای خرید برای سال تحصیلی جدید: اگر می‌خواهید برای خرید کیف و کفش مدرسه فرزندتان بروید، پیشنهاد می‌کنیم اول این مقاله را مطالعه کنید.

نکاتی برای خرید کیف مدرسه: از آنجا که کیف مدرسه از جمله وسایل مورد استفاده هر روز بچه‌ها است، باید خصوصیات قابل ملاحظه‌ای داشته باشد که در این مقاله به این ویژگی‌ها اشاره شده است.

در هیاهوی خرید مدرسه: این مقاله،‌ یک راهنما برای خریدهای مدرسه است.

راهکارهایی برای خرید لوازم‌التحریر: خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند که لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را راحت‌تر تهیه کنید.

جلدهای زیبا برای دفترچه‌های معمولی: با روش های بسیار خوبی می توان کودکان را آماده رفتن به مدرسه کرد. در اینجا روش درست کردن جلدهای زیبا برای دفتر بچه‌ها آموزش داده شده است.

***** ساخت چند نوع کیف و جامدادی: در مقالات زیر با چند روش ساده برای درست کردن جامدادی و کیف آشنا می‌شوید.

آموزش دوخت کوله‌پشتی بندی برای مدرسه

دوخت ساده جامدادی

ساخت جامدادی با بطری آب یا نوشابه

جای مداد رنگی

آموزش جامدادی

جامدادی‌های میوه‌ای

جامدادی مقوایی بسازید

جامدادی‌های رومیزی

 

برچسب ها: جامدادی، خرید مدرسه، بازگشایی مدارس، سال تحصیلی جدید، خرید لوازم التحریر، جلد دفتر، خرید کیف مدرسه، خرید کفش مدرسه، روش دوخت جامدادی، آمادگی برای رفتن به مدرسه تعداد بازديد: 629 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز