Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 23:05

22
آبان
بسته موضوعی 96: پاک سازی کلیه با رژیم غذایی مناسب

بسته موضوعی 96: پاک سازی کلیه با رژیم غذایی مناسب

با خواندن این بسته از زندگی آنلاین، اطلاعات مفیدی در خصوص علائم سکته مغزی، تغذیه مناسب برای پیشگیری از سکته مغزی و رژیم درمانی در این بیماری به دست می‌آورید

در این بسته از زندگی آنللاین، به مطالب مفیدی در مورد عوامل ایجاد کننده سنگ کلیه، سنگ کلیه و کنترل آن با رژیم غذایی سالم و سم زدایی از کلیه پرداخته شده است.

کلیه باید ها و نباید های تغذیه: این مقاله در مورد اثر مواد خوراکی روی کلیه ها، خوراکی های مضر، شیرین کننده های مصنوعی، پتاسیم بیش از حد در سبزی ها و میوه ها و غذاهای با اصلاح ژنتیکی می‌باشد.

دشمنان سنگ کلیه را بیشتر بشناسیم: در این مقاله با موارد لبنیات، گوشت، نمک، مواد خوراکی اصلاح ژنتیکی شده، مصرف زیاد مسکن ها و مصرف سیگار آشنا می شوید.

سم زدایی کلیه: این مقاله در مورد کافئین و نوشیدنی های گازدار به جای آب، میوه ها، دوست کلیه ها، افزودن جو به رژیم غذایی و اجتناب از مصرف پروتئین بیش از حد است.

از سنگ کلیه بیشتر بدانیم: این مقاله در مورد مواد مغذی مفید برای سنگ کلیه، غذاهای مفید برای سنگ کلیه و گیاه درمانی مفید برای سنگ کلیه می‌باشد.

تغذیه مناسب در کودکان مبتلا به سنگ کلیه: این مقاله به شیوع سنگ کلیه در کودکان و تغذیه مناسب برای کنترل سنگ کلیه در کودکان می‌پردازد.

برچسب ها: سنگ کلیه، کلیه، بیماران کلیوی، سم زدایی طبیعی کلیه تعداد بازديد: 1408 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز