Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 18:17

14
اردیبهشت
بسته موضوعی 36: کلید کنترل عصبانیت

بسته موضوعی 36: کلید کنترل عصبانیت

با مطالعه بسته موضوعی شماره 36 زندگی آنلاین می‌توانید با روش‌های کنترل خشم و عصبانیت آشنا شوید.

آیا شما هم از آن كسانی هستید که داد و قال راه می‌اندازید و بدخلقی می‌کنید؟ یا جزء افرادی هستید که می‌توانید خشم خود را کنترل کنید؟

امیدواریم که جواب‌تان مثبت باشد. برای رهایی از احساس خشم‌ و عصبانیت، بسته موضوعی شماره 36 زندگی آنلاین را حتما مطالعه نمایید.

 

روش های کنترل خشم: در این مقاله به بیان توصیه‌های ساده برای کنترل خشم پرداخته شده است.

خشم را چگونه مهار کنیم؟: با خواندن این مطلب، با مهم‌ترین علل بروز خشم و نکاتی در این خصوص آشنا می‌شوید.

راهكارهای كنترل خشم: متخصصان معتقدند حتی در تلافی كردن هم دلیلی وجود ندارد كه خشم و عصبانیت در كار باشد و فرد می‌تواند پاسخ مناسبی به طرف مقابل بدهد. در اینجا شما را با این موارد آشنا می‌کنیم.

5 راه فوری برای کنترل عصبانيت: راه‌های مختلفی وجود دارد تا بتوان خود را از عصبانیت و پشیمانی بعد از آن رها کرد. برای آگاهی از این راه‌ها حتما این مقاله را بخوانید!

چگونه خشم كودك را كنترل كنیم: بهترین روش برای پیشگیری از اختلالات روانی در كودكان واكنش مناسب والدین به عصبانیت و خشم كودك است. خواندن این مقاله سودمند را به والدین توصیه می‌کنیم.

تاثیر گل‌ها بر كنترل استرس و خشم: بررسی‌ها نشان داده است عصبانیت بعد از دریافت گل كاهش می‌یابد و فرد احساس لذت و رضایتمندی از زندگی می‌كند. پس این مقاله جالب را از دست ندهید!

برچسب ها: آرامش، روش های کاهش عصبانیت، خشم کودک، کنترل عصبانیت، خشمگین، راه های کنترل خشم، راه های مهار خشم تعداد بازديد: 877 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز