Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:46

8
خرداد
بسته موضوعی 110: رمضان را با سلامتی بگذرانید

بسته موضوعی 110: رمضان را با سلامتی بگذرانید

اگر می‌خواهید ماه مبارک رمضان امسال را با تندرستی پشت سر بگذرانید و به فواید سلامتی‌بخش و در نتیجه معنوی روزه‌داری دست پیدا کنید، این بسته از زندگی آنلاین را حتما مطالعه نمایید.

 برای بهره‌گیری از فواید سلامتی‌بخش ماه مبارک رمضان، این مقالات سودمند را مطالعه نمایید:

اثرات فیزیولوژی روزه داری: در اين مقاله سعی بر اين است كه به طور اجمالی به بیان تغییرات فیزیولوژیکی که در ماه رمضان در بدن ایجاد می‌شود، بپردازيم.

تغییرات متابولیک در طول روزه داری: این مطلب در مورد اثرات روزه‌داری بر سلامت و همچنین ویژگی‌های سحر، افطار و شام می‌باشد.

تاثیر روزه‌داری بر پوست: برای مراقبت بیشتر از پوست خود در ماه مبارک رمضان این مقاله را مطالعه نمایید.

6 اصل در روزه‌داری: این مقاله به بررسی سلامت روزه‌داران از دیدگاه طب سنتی می‌پردازد.

خواب و ورزش در ماه رمضان: بسیاری از روزه‌داران از خواب آلودگی روزانه در ماه رمضان شکایت دارند. این مطلب را بخوانید.

توصیه‌هایی برای سنین مختلف روزه‌داری: برای اینکه در سنین مختلف بتوانید ماه رمضان را به سلامتی پشت سر یگذارید، این مقاله را مطالعه نمایید.

تغذیه در ماه مبارک رمضان: این مطلب در مورد اصول کلی تغذیه در ماه مبارک رمضان و برخی از مشکلات شایع در زمان روزه‌داری است.

تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان: در این مقاله با غذاهای مناسب برای وعده سحر، افطار و شام آشنا می‌شوید.

راهنمای تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان: تفاوت روزه‌داری و گرسنگی‌های طولانی‌مدت، اصول تغذیه صحیح در زمان روزه‌داری، تامین آب مورد نیاز بدن و روزه‌داری در بارداری و شیردهی در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

خط قرمزهای تغذیه در روزه‌داری: به بیماران قلبی، کلیوی و مبتلایان به صرع، نقرس، کم‌خونی و ... توصیه می‌شود برای سلامتی بیشتر در ماه رمضان این مقاله را حتما مطالعه نمایند.

کاهش بوی بد دهان در ماه رمضان: این مطلب به شایع‌ترین علل بوی بد دهان از منظر طب سنتی و راه‌های رفع این مشکل در ماه رمضان می‌پردازد.

روزه‌داری و سلامت روحی و روانی کودکان: والدین باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌‌های ماه مبارک رمضان و استفاده صحیح از این فرصت، بچه‌‌ها را به نحو مناسب تربیت کنند و آموزش‌های لازم را به آنها بدهند. به این مقاله توجه نمایید.

راه‌های رفع عطش در روزه‌داری: در اینجا توصیه‌های مفیدی از نظر طب سنتی برای رفع تشنگی در ماه رمضان بیان شده است.

مروری بر ملاحظات دارویی و مکمل‌ها در ماه مبارک رمضان: اگر شما هم دارو مصرف می‌کنید، برای تنظیم زمان‌های مصرف دارو در زمان روزه‌داری به این مقاله توجه نمایید.

بیماری‌های گوارشی و روزه‌داری از نظر طب سنتی: با خواندن این مطلب، با توصیه‌های طب سنتی برای بیماران مبتلا به مشکلات گوارشی در ماه رمضان آشنا می‌شوید.

روزه‌داری و کم‌خونی: اگر شما هم کم‌خون هستید، برای روزه‌داری به این مقاله توجه کنید.

بیماران دیابتی و روزه‌داری: در این مطلب، به بیماران دیابتی در زمان روزه‌داری توصیه‌هایی ارائه شده است.

سفره سحر و افطار: در اين كتاب، ضمن ارائه نكات كليدی تغذيه در روزه‌داری و برنامه‌ريزی تغذيه‌ای در ماه رمضان، پيش‌غذاها، غذاهای اصلی، دسرها و نان‌های مناسب برای استفاده در اين ماه آموزش داده شده‌اند.

 

برچسب ها: تغذیه و روزه داری، دیابت و روزه داری، ورزش و روزه داری، کم خونی و روزه داری، روزه و طب سنتی، بیماری گوارشی و روزه داری، روزه داری و تشنگی، تاثیر روزه‌داری بر پوست، خواب و روزه داری، کاهش بوی بد دهان در ماه رمضان تعداد بازديد: 680 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز