Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 02:23

27
آذر
بسته موضوعی 123: یک یلدای متفاوت

بسته موضوعی 123: یک یلدای متفاوت

در این بسته زندگی آنلاین می‌توانید اطلاعاتی در مورد آیین‌های این شب به یاد ماندنی در شهرهای مختلف به دست بیاورید. همچنین دستورهای غذایی و کیک و کاردستی‌هایی برای یلدا آموزش داده شده است.

آیین شب یلدا در شهر های مختلف: در این مطلب، شما با آداب و رسوم جالب شب یلدا در برخی از شهرها آشنا می‌شوید. بی‌شک آشنایی با این مراسم خالی از لطف نیست!

فلسفه خوراکی‌ های سفره شب یلدا: انتخاب مواد غذایی خاص بر سر سفره شب یلدا نه تنها یک رسم است، بلکه نکات تغذیه‌ای خاصی را دنبال می‌کند که در اینجا به این نکات می‌پردازیم.

جشنی کهن در شبی طولانی!: در این مقاله به آیین‌های شب یلدا و راه‌های انتقال این آداب و رسوم سنتی به کودکان اشاره شده است.

میوه بهشتی برای فرشته های کوچک: یکی از خوراکی‌های شب یلدا انار است. در اینجا از 10 نقش میوه انار در افزایش سلامت بدن افراد و به ویژه در کودکان آگاه می‌شوید. 

کودک و شب یلدا: اگر شما هم می‌خواهید فرزندان‌تان را با آیین زیبای شب یلدا آشنا سازید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شب یلدا: در اینجا شعر زیبایی برای کودکان در مورد شب یلدا آورده شده است که با خواندن آن برای فرزندان دلبندتان می‌توانید به تشویق آنها در برپا کردن این مراسم در آینده کمک نمایید.

***** چند دستور و کار هنری جالب برای شب یلدای متفاوت:

کاپ کیک سورپرایز انار

كوكی انار با فال حافظ

کیک به شکل انار

کیک انار (شب یلدا) 

چیز کیک آلوورا با رولت پسته (ویژه یلدا)

کرم ژله ‌انار (ویژه یلدا)

گل های یلدایی با خمیر یوفکا

کوفته معطر با سس انار 

کنده کاری میوه های شب یلدا

میوه آرایی شب یلدا

ایده های تزئین هندوانه

کیک هندوانه و خربزه

روش های بو دادن آجیل شب یلدا

شب یلدای زیبا با کاردستی های خلاقانه

 

برچسب ها: میوه آرایی، خوراکی های شب یلدا، تزئینات شب یلدا، شب یلدا، آیین شب یلدا، میوه آرایی شب یلدا، تزئین هندوانه، کیک انار، زندگی آنلاین، تزئینات یلدا، کاردستی شب یلدا، کیک یلدا، آیین های یلدا تعداد بازديد: 708 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز