Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:15

8
اسفند
بسته موضوعی 105: چگونه برای نوروز زیباتر شویم؟

بسته موضوعی 105: چگونه برای نوروز زیباتر شویم؟

در این بسته از زندگی آنلاین به مطالبی در خصوص زیبایی بیشتر برای عید نوروز مانند ماسک‌های زیبایی، توصیه‌هایی برای زیبایی بیشتر پوست و مو و رنگ کردن مو اشاره شده است.

با فرارسیدن عید باستانی نوروز و دید و بازدیدهای مرسوم بسیاری از خانم‌هایی ایرانی علاوه بر خانه‌تکانی به فکر می‌افتند تغییری اساسی برای زیباتر شدن و تغییر روحیه در ظاهرشان بدهند.

در این بسته از زندگی آنلاین به نکاتی در مورد زیبایی بیشتر در عید نوروز اشاره شده است.

نکات زیبایی پوست و مو در عید: برای داشتن پوست و مویی زیبا و سالم در تعطیلات نوروز که فصل دید و بازدید و مهمانی است به توصیه‌های ذکر شده در این مقاله توجه کنید.

با این 4 ماسک در نوروز زیباتر شوید: در این مقاله چند ماسک زیبایی آورده شده است که با استفاده از آنها می‌توانید برای نوروز زیباتر شوید.

نسخه عیدانه یک متخصص پوست:  بسیاری از خانم‌ها شب عید تصمیم می‌گیرند از شر موهای زائد خلاص شوند؛ از این‌رو به لیزر درمانی بخشی از بدن یا کل بدن روی می‌آورند. به این مطلب توجه نمایید.

6 توصیه زیبایی در عید: در مورد استفاده از لوازم آرایش جدید اصلا در این ایام ریسک نکنید. به‌خصوص اگر پوست حساسی دارید، چون امکان دسترسی به پزشک متخصص در تعطیلات سخت است. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

ترفندهای زیبایی برای عید: در این مقاله به نکاتی در مورد زیبایی بیشتر در نوروز اشاره شده است.

دانستنی‌های زیبایی مو: با فرا رسیدن عید نوروز، بسیاری از خانم‌ها به فکر زیباتر شدن می‌افتند. برای این منظور این مطلب را مطالعه نمایید.

نکاتی در مورد رنگ کردن مو: با نزدیك شدن به سال نو و تعطیلات نوروزی خیلی از خانم‌ها به این فكر می‌افتند كه سال جدید را با چهره جدیدی شروع كنند و به دنبال رنگ‌های مناسب با چهره و جنس موهای خود هستند. این مقاله را بخوانید.

 

برچسب ها: ماسک زیبایی، مراقبت از پوست، پوست و مو، رنگ کردن مو، زیبایی پوست، مراقبت از مو، زیبایی در نوروز، نکات زیبایی پوست و مو، توصیه های زیبایی پوست و مو تعداد بازديد: 747 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز