Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 12:10

31
شهریور
بسته موضوعی 54: بوی ماه مهر

بسته موضوعی 54: بوی ماه مهر

بسته موضوعی 54 زندگی آنلاین، شامل مطالب جامع و کاملی در خصوص بازگشایی مدارس،‌ کاهش اضطراب جدایی از والدین، خرید لباس مدرسه و میان‌وعده دانش‌آموزان می‌باشد.

باز هم ماه مهر از راه می‌رسد و دانش‌آموزان چشم به راه یک سال تحصیلی جدید هستند.

سالی که با آمدنش نگاه خانواده‌ها را به زندگی عوض می‌کند و بیشتر دغدغه‌شان می‌شود بچه‌ها، مدرسه، درس خواندن و مشق نوشتن و ... .

خیلی از خانواده‌ها از روزهای قبل از شروع مدارس در تدارک خرید لباس و لوازم‌التحریر و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان هستند.

در این میان بسیاری از دانش‌آموزان از رفتن به مدرسه خوشحال هستند و برای دیدن دوستان و معلمان خود ثانیه شماری می‌کنند، اما عده‌ای هم نگران جدایی از والدین هستند و خلاصه این روزها زندگی رنگ و بوی دیگری گرفته است.

به این ترتیب ماهم در این بسته از زندگی آنلاین بر آن شدیم تا به کمک شما والدین عزیز بیاییم و مطالبی را در خصوص هر چه بهتر و لذت‌بخش‌تر سپری کردن این روزها برایتان ارائه نماییم.

امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

دانش آموزان و افسرگی بعد از تعطیلات تابستانی: پایان تعطیلات تابستانی معمولا با ایجاد ناراحتی، اضطراب و افسردگی در کودکان و دانش آموزان همراه است.

با خواندن این مقاله می‌توانید این مشکلات روحی کودکان‌تان را به سرعت برطرف سازید.

مدرسه و اضطراب جدایی کودکان از والدین (1): احساس اضطراب ناشی از جدایی از والدین در بین کودکان، مساله شایعی است و این روزها، که زمان بازگشایی مدارس و پیش دبستانی است، مسلما با چهره های کوچولوی گریان بسیاری مواجه خواهیم شد.

بازگشایی مدارس و خرید لباس نو (1): دوباره فصل مدرسه از راه رسید و باید برای خرید لوازم التحریر از قبیل مداد، پاک کن، دفتر و کاغذ، مداد رنگی و غیره، کلی پول خرج کرد.

در این بین، خرید لباس کاملا به زحمت می اندازد.

تغذیه در کودکان پیش دبستانی (1): توجه به تغذیه کودکان در سنین پیش دبستانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله با نحوه تغذیه کودکان در این سنین آشنا می‌شوید.

تغذیه و سلا‌مت دانش‌آ‌موزان در مدارس (1): اگر شما هم کودکی دارید که به مدرسه می‌رود، این مقاله را مطالعه نمایید تا با تغذیه کودک در مدرسه و نکات بهداشتی بوفه مدارس آشنا شوید.

انتخاب میان وعده مناسب برای کودکان: با خواندن این مطلب، از بهترین میان‌وعده‌های کودکان در زنگ‌های تفریح مدرسه آگاه می‌شوید.

بهداشت پوست و موی مدارس: در اینجا  به بهانه بازگشایی مدارس، پای صحبت‌های دكتر محمدعلی نیلفروش‌زاده، نشسته‌ایم تا از راه‌حل مشكلاتی بپرسیم كه در فصل مدرسه گریبانگیر خانواده‌ها می‌شود.

 

برچسب ها: بازگشایی مدارس، میان وعده دانش آموزان، کودک و مدرسه، خرید لباس مدرسه، بهداشت پوست و موی مدارس، ترس از مدرسه، افسرگی بعد از تعطیلات تابستان، اضطراب جدایی کودکان از والدین، تغذیه در کودکان پیش دبستانی تعداد بازديد: 779 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز