Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:03

10
مرداد
بسته موضوعی 87: دانستنی های شیر مادر (به مناسبت روز جهانی شیر مادر)

بسته موضوعی 87: دانستنی های شیر مادر (به مناسبت روز جهانی شیر مادر)

در این بسته از زندگی آنلاین به بررسی تمام پرسش‌های رایج در مورد شیر مادر می‌پردازیم. مادران عزیز با خواندن این بسته می‌توانند اطلاعات زیادی در این زمینه کسب نمایند.

کودکی که پا به جهان هستی می‌گذارد، از همان آغازین لحظه‌های تولدش در طلب بهترین غذای عالم به سمت سینه مادر می‌خزد تا نیازهای خود را تمام و کمال دریافت نماید و این نشانی است از عظمت و تدبیر خداوند متعال که بدون کوچک‌ترین آموزشی صورت می‌گیرد...

با فرا رسیدن روز جهانی شیر مادر، این بار بسته موضوعی زندگی آنلاین را به شیر مادر اختصاص داده‌ایم تا پاسخگوی سوالات مادران عزیز در دوران شیردهی باشد.

 

فقط و فقط شیر مادر: این مقاله به بررسی فواید شیر مادر و شرایط تغذیه انحصاری با شیر مادر می‌پردازد.

شیر مادر؛ اکسیر معجزه‌گر: در اینجا از دکتر منصور بهرامی، متخصص بیماری‌‌های کودکان، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد اهمیت تشکیل کمیته ترویج تغذیه با شیر مادر سوال کرده‌ایم.

مزایای شیر مادر: فواید شیر مادر برای کودکان، در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

مزایای اقتصادی شیر مادر: شیر مادر غیر از فواید سلامتی‌بخش، فوایدی هم از نظر صرفه‌جویی اقتصادی دارد که در این مقاله می‌خوانید.

با شیر مادر آلزایمر را مهار کنید: تحقیقات نشان می‌دهند در مادرانی که شیر می‌دهند، احتمال بروز آلزایمر کاهش می‌یابد. این مطلب را مطالعه نمایید.

شیردهی؛ تضمین کننده سلامتی مادر: در این مقاله به بررسی تاثیرات مثبت شیردهی در بهبود عملکردهای فیزیولوزیک مادر و ارتقای سلامتی وی بعنوان مهم‌ترین حامی روحی، روانی و  رشد کودک خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین توصیه به مادران شیرده در ماه‌های اول: خواندن این مطلب را به مادرانی که به تازگی زایمان داشته‌اند و صاحب فرزند شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

آیا با شروع تغذیه تکمیلی شیر مادر باید قطع شود؟ خواندن این مقاله به مادران شیرده توصیه می‌شود.

چرا باید به فرزندم شیر خودم را بدهم؟: فواید شیر مادر و تغذیه مناسب در دوران شیردهی در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

رازیانه؛ گیاه شیرافزا: پیشنهاد می‌کنیم مادران در دوران شیردهی این مقاله را بخوانند تا از اثر رازیانه بر افزایش شیر مادر آگاه شوند.

تغییر طعم شیر مادر با غذاها: برای آشنایی با مواد غذایی که بر روی طعم شیر مادر اثر می‌گذارند، این مقاله را بخوانید.

نحوه فریز کردن و نگهداری از شیر مادر: شیری که از سینه‌‌تان دوشیده‌اید را می‌توانید فریز و نگهداری کنید. به این مطلب توجه نمایید.

سوالات رایج مادران در مورد شیر مادر: در اینجا سوال‌های متداول مادران در مورد شیردهی و پاسخ آنها را ملاحظه می‌نمایید.

پوششی برای مادر هنگام شیر دادن نوزاد: در اینجا چند مدل پوشش عالی برای مادران معرفی شده است که به وسیله این نوع پوشش، می توانند هرجا که هستند، با خیال راحت به فرزندشان شیر بدهند.


برچسب ها: تغذیه تکمیلی، شیردهی، فواید شیر مادر، مزایای شیر مادر، گیاهان شیرافزا، فواید رازیانه، فریز کردن شیر مادر، مادر شیرده، تغییر طعم شیر مادر، نگهداری از شیر مادر تعداد بازديد: 1694 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز