Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 14:01

20
خرداد
بسته موضوعی 132: آب مروارید؛ پیشگیری و درمان

بسته موضوعی 132: آب مروارید؛ پیشگیری و درمان

در این بسته از زندگی آنلاین به بررسی آب مروارید یا کاتاراکت، تغذیه مناسب برای پیشگیری و درمان آب مروارید، آب مروارید مادرزادی، آب مروارید در سالمندان و ... پرداخته شده است.

از آب مروارید چه می‌دانید: با خواندن این مطلب با آناتومی و فیزیولوژی عدسی چشم، تقسیم‌بندی كاتاراكت و اعمال جراحی كاتاراكت آشنا می‌شوید. 

آب مروارید در سالمندان: اگر می‌خواهید با علائم شایع آب مروارید، علائم پیشرفت كاتاراكت، تشخیص، راه‌های پیشگیری و درمان کاتاراکت، زمان مناسب برای عمل آب مروارید، آزمایشات قبل از عمل جراحی آب مروارید و مراقبت‌های بعد از جراحی كاتاراكت آشنا شوید، این مقاله را بخوانید. 

آب مروارید مادرزادی: علل كاتاراكت مادرزادی، اهمیت تشخیص زودرس آب مروارید مادرزادی، زمان معاینه جهت تشخیص آب مروارید مادرزادی، نقش پزشكان عمومی و متخصصان كودك در تشخیص آب مروارید مادرزادی، زمان عمل كاتاراكت و توصیه‌های مربوط به آن را این مقاله مطالعه نمایید.

پیشگیری از آب مروارید با تغذیه: در این نوشتار اثر برخی از مواد مغذی را بر كاتاراكت می‌بینید. 

غذاهای ضد آب مروارید: این مقاله در رابطه با مواد غذایی مفید برای کاهش خطر آب مروارید و مواد غذایی كه باید در آب مروارید پرهیز شوند، می‌باشد. 

غذاهایی كه آب مروارید را به تاخیر می‌اندازند: این مقاله در مورد علل آب مروارید و غذاهای موثر در پیشگیری از آب‌مروارید می‌باشد.

 

برچسب ها: آب مروارید، آب مروارید مادرزادی، درمان آب مروارید، تغذیه و آب مروارید، تغذیه و کاتاراکت، کاتاراکت، زندگی آنلاین، پیشگیری از آب مروارید، آب مروارید در سالمندان تعداد بازديد: 774 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • با درود و صبح شما بخیر ... تازگی خواندم در علم پزشکی جراحی کاتاراکت منسوخ خواهد شد و بجای آن از کشف قطره چشمی جدید برای این منظور بکار برده می شود .

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز