Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:12

24
فروردین
بسته موضوعی 130: روابط جنسی همسران

بسته موضوعی 130: روابط جنسی همسران

در این بسته به روابط جنسی همسران، روابط سالم جنسی، توصیه‌های طب سنتی در مورد رابطه جنسی، بیماری های آمیزشی و تفاوت میل جنسی در مردان و زنان اشاره شده است.

روابط سالم جنسیرابطه جنسی، انواعی متفاوت از احساسات را در فرد به وجود می‌‌آورد. از عشق و هیجان گرفته تا نگرانی و ناامیدی – واکنش‌‌هایی که به اندازه خود رابطه جنسی متفاوت هستند. به این مقاله توجه کنید.

تعریف اشتباه از رابطه جنسی از کودکی تا بزرگسالیبسیار دیده می‌شود دخترها و پسرهایی که در سنین کم با هم دوست می‌شوند، به اولین مساله‌ای که فکر می‌کنند، این است که رابطه جنسی با هم داشته باشند. به این ویدئو دقت بفرمایید.

توصیه های طب سنتی در مورد رابطه جنسی: در این مقاله با تدابیر طب سنتی برای روابط جنسی آشنا می‌شوید.

بیماری های آمیزشی را بهتر بشناسیم: با خواندن این مقاله از انواع بیماری‌های آمیزشی آگاهی خواهید یافت.

ده قاتل میل جنسی در مردان: اختلال در نعوظ دارای علل زیادی است و هر علت درمان مخصوص بخود دارد. برای آشنایی بیشتر، این مطلب را مطالعه نمایید.

 

تفاوت تمایل جنسی در زن ها و مردها: در اینجا به چند مورد از تفاوت‌های تمایل جنسی در زن‌ها و مردها اشاره شده است.

 

برچسب ها: میل جنسی، رابطه جنسی، روابط جنسی سالم، روابط جنسی، روابط جنسی همسران، بیماری های آمیزشی، زندگی آنلاین، روابط سالم جنسی، تفاوت تمایل جنسی مرد و زن تعداد بازديد: 1602 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز