Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 22:49

14
مهر
بسته موضوعی 56: برای سلامت بیشتر سالمندان چه کنیم؟

بسته موضوعی 56: برای سلامت بیشتر سالمندان چه کنیم؟

در بسته موضوعی شماره 56 زندگی آنلاین، به پرسش‌های شما عزیزان برای مراقبت از افراد سالمند از قبیل تغذیه، اختلالات خواب و مشکلات گوش سالمندان و ... پاسخ داده شده است.

سالمندان نعمت‌های زندگی ما هستند. اگر کمی به دور و بر خود نگاه بیندازید، متوجه افراد سالخورده‌ای می‌شوید که اثرات چین و چروک بر روی پوستشان ظاهر شده و موهایشان به سفیدی گراییده است.

کسانی که جوانی خود را به پای ما گذاشته‌اند و بسیاری از داشته‌هایمان را در زندگی به آنها مدیون هستیم.

با این تفاسیر نباید نسبت به این افراد که بی‌توقع به ما مهربانی نموده‌اند بی‌تفاوت باشیم و اکنون که به ما نیاز دارند باید خالصانه به آنها خدمت کنیم.

برای کمک به افراد سالمند، این گوهرهای گرانبها و دستیابی آنها به سلامتی هر چه بیشتر باید اطلاعاتی در دسترس داشته باشیم، اطلاعاتی که به احساس بهتر سالمندان و لذت بردن آنها از دوران سالمندی کمک می‌کند.

به این ترتیب، این بسته از زندگی آنلاین را به سالمندان عزیز اختصاص دادیم.

در این بسته که مجموعه‌ای کامل از مطالب مورد نیاز سالمندی است، با تغذیه دوران سالمندی، نکات ایمنی‌بخش برای سالمندان، مشکلات خواب و اختلالات گوش در سالمندان، رانندگی و ورزش در دوران سالمندی و ... آشنا می‌شوید. 

امید است که با گردآوری این مطالب، گامی هرچند کوچک در جهت سلامت بیشتر و شادابی سالمندان عزیز برداشته باشیم.

6 راهكار طلایی برای دوران سالمندی: اگر می‌خواهید دوران سالمندی سالم و شادابی داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید!

سوء تغذیه؛ خطر جدی برای سالمندان: در این مطلب در مورد عوامل بروز سوء‌تغذیه در دوران سالمندی و رابطه آن با افسردگی و آلزایمر و نیز راهکارهای درمان سوء‌تغذیه بحث می‌شود.

سالمندان و رانندگی: با خواندن این مقاله، با نکات مهم و کاربردی برای رانندگی ایمن سالمندان آشنا می‌شوید.

تغذیه ویژه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها: در این مطلب از تغذیه مناسب دوران سالمندی آگاه می‌شوید.

تغذیه ورزش‌کاران سالمند: این مطلب به تغییرات فیزیولوژیک ورزشکاران سالمند و نیازهای غذایی می‌پردازد.

افسردگی در سالمندان: در این مقاله علائم و راه‌های تشخیص و درمان افسردگی سالمندان و نیز عوارض جانبی داروها مورد بررسی قرار گرفته شده است.

احساس خوشبختی در میانسالی: برای اینکه سالمندان شما احساس خوشبختی و جوان بودن را داشته باشند، مطالعه این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم.

ایمنی خانه برای سالمندان: با ایجاد ایمنی در خانه، می‌توان علل بروز بسیاری از حوادث را در سالمندان عزیز کاهش داد و به سلامت هر چه بیشتر آنها کمک نمود.

مشکلات خواب در سالمندان: این مقاله به بررسی تغییرات الگوی خواب سالمندان و راهکارهایی برای رفع کم‌خوابی و بی‌خوابی آنها می‌پردازد.

اختلالات گوش در سالمندان: برای درمان افت شنوایی سالمندان، حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

 

برچسب ها: تغذیه و سالمندان، خواب سالمندان، سوء تغذیه سالمندان، افسردگی سالمندان، سالمندان و ایمنی خانه، تغذیه ورزشکاران سالمند، رانندگی سالمندان تعداد بازديد: 787 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز