Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 20:40

10
مهر
بسته موضوعی 55: از سیر تا پیاز آکنه

بسته موضوعی 55: از سیر تا پیاز آکنه

در بسته شماره 55 زندگی آنلاین، با انواع آکنه (جوش) و راه‌های پیشگیری و درمان جوش از طریق طب مکمل، تغذیه و رژیم غذایی مناسب و ماسک‌های خانگی آشنا می‌شوید.

چرا اینقدر جوش می‌زنم؟ خسته شدم از بس جوش زدم! با جوش‌های صورتم چه کنم؟

اینها سوالاتی است که خیلی از افراد بعد از دیدن روی خود در آینه می‌پرسند. اما واقعا علت بروز این جوش‌ها که به آنها آکنه هم گفته می‌شود، چیست؟

آیا خوردن موادی مانند شیرینی و شکلات در ایجاد و یا تشدید آنها نقش دارد؟ درمان مناسب آکنه چیست؟ آیا برای خلاص شدن از شر این دانه‌های مزاحم،‌ رژیم غذایی خاصی وجود دارد؟ بهترین درمان برای رفع جوش چیست؟

در این بسته از زندگی آنلاین، مقالاتی سودمند را برای شما جمع‌آوری نموده‌ایم که به این سوالات و پرسش‌های دیگر شما عزیزان در مورد جوش و آکنه پاسخ می‌دهد.

در این بسته، از تغذیه مناسبی که باید برای پیشگیری و رفع جوش رعایت نمود آگاه می‌شوید.

مطالبی هم در خصوص درمان‌های مکمل آکنه مانند گیاه‌درمانی،‌ رایحه‌درمانی، طب چینی، طب فیزیکی بیان شده است که استفاده از آنها بی‌اثر نخواهد بود.

همچنین دستور تهیه تعدادی ماسک خانگی که به رفع جوش کمک می‌کنند برای شما آموزش داده شده است.

با خواندن این مطالب و پیروی از دستورالعمل‌های ذکر شده می‌توانید امکان بروز جوش را کاهش دهید و در صورت بروز آکنه آن را رفع نمایید.

 

عامل آکنه چیست؟: این مقاله به بررسی عواملی که می‌توانند باعث بروز آکنه شوند می‌پردازد.

جوش‌های جوانی با خوردن شکلات: اگر می‌خواهید بدانید آیا واقعا خوردن شیرینی و شکلات در ایجاد و تشدید جوش موثر هستند، این مقاله را بخوانید.

آکنه: در این مقاله توصیه‌های خانگی برای آکنه‌های خفیف تا متوسط ارائه شده‌اند.

درمان جوش به كمك طب مكمل: در این مقاله روش‌های درمان جوش با طب مکمل از قبیل گیاه‌درمانی،‌ رایحه‌درمانی، طب چینی، طب فیزیکی و ... بیان شده‌اند.

آکنه و رژيم غذایی: با خواندن این مطلب، از توصیه‌های تغذیه‌ای مفید برای درمان آکنه آگاه می‌شوید.

طرز تهیه چند ماسک برای درمان جوش: در این مقاله روش تهیه چند نوع ماسک خانگی برای درمان جوش معرفی شده است.

 

برچسب ها: مراقبت از پوست، پوست و مو، تغذیه و آکنه، درمان خانگی جوش، روش های درمان آکنه، راه های رفع جوش، غذاهای مناسب درمان جوش تعداد بازديد: 1022 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز