Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 09:21

11
مرداد
بسته موضوعی 50: شیر مادر؛ موهبت الهی

بسته موضوعی 50: شیر مادر؛ موهبت الهی

شما مادران عزیز با مطالعه بسته شماره 50 زندگی آنلاین که شامل مطالب جامع در خصوص شیر دادن به کودک است، می‌توانید دوران شیردهی بسیار خوبی را پشت سر بگذارید.

اگر کودک سالم و باهوش می‌خواهید باید از همان روز اول تولد به تغذیه او توجه کنید.

شیر مادر یکی از موهبت‌های الهی است که تمام نیازهای طفل نورسیده را برطرف خواهد کرد.

در این بسته از زندگی آنلاین با فواید شیر مادر برای مادر و کودک، راه‌های بهتر شیر دادن به کودک، غذاهای افزایش دهنده شیر مادر و ... آشنا می‌شوید.


کودک شما به چه سبکی شیر می‌خورد (1): آیا می‌دانستید شیر خوردن بچه‌ها انواع مختلفی دارد؟ اگر شما هم بچه‌ای سالم دارید، ممکن است هر یک از ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله را در او بیابید.

شیرمادر جلوی عفونت روده کودک را می‌گیرد: تحقیقات نشان می‌دهند شیر مادر از بروز عفونت در روده و دستگاه گوارشی کودک نیز جلوگیری می‌کند. در این مقاله بیشتر در این مورد توضیح داده شده است.

بیمه سلامت نوزاد با آغوز (1): در این مطلب، در خصوص تقسیم‌بندی مراحل شیر مادر، عدم استفاده از پستانک و بطری برای کودک و نکات مفید دیگری برای تغذیه کودک با شیر مادر بحث شده است.

همه چیز در مورد شیردهی (1): در این مقاله، نکاتی بیان می‌شود که می‌تواند به شیردهی موفق بینجامد. برای اطلاع از روش صحیح شیر دادن به کودک دلبندتان این مقاله را حتما بخوانید!

ذخیره کردن شیر: اگر از آن دسته از مادران شاغلی هستید که باید شیر خودتان را برای کودک ذخیره کنید، این مطلب را از دست ندهید!

همه چیز پیرامون نوزاد و شیر (1): در این مقاله با زمان شیر دادن به کودک، زمان از شیر گرفتن کودک، شرایط مناسب شیردهی، مراحل از شیر گرفتن نوزاد و تغذیه تکمیلی آشنا می‌شوید.

10 نکته مهم در مورد تغذیه با شیرمادر (1): در این مطلب، مزایای شیردهی، راه‌های تشخیص کافی بودن شیر مادر، شیردهی بعد از سزارین، از شیر گرفتن کودک و ... به طور کامل بیان شده‌اند.

راهكار‌های افزایش‌ شیر‌دهی‌ مادران (1): بعد از خواندن این مقاله، از خواص شیر دادن برای مادر، مواد غذایی شیرافزا، دلایل کمبود شیر مادر، مواد تشکیل دهنده شیر مادر، ذخیره و نگهداری شیر آگاه می‌شوید.

 

 

برچسب ها: فواید شیر مادر، راه های افزایش شیر مادر، تغذیه کودک با شیر مادر، فواید آغوز، راه های صحیح شیر دادن، نگهداری شیر مادر، ذخیره شیر مادر تعداد بازديد: 928 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز