Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 04:23

6
مرداد
بسته موضوعی 49: مراقبت های پوستی در تابستان

بسته موضوعی 49: مراقبت های پوستی در تابستان

راه‌های مراقبت از پوست در فصل تابستان، پیشگیری از افتاب سوختگی، درمان آفتاب سوختگی و نکاتی برای مصرف کرم ضد آفتاب موضوعات بسته موضوعی 49 زندگی آنلاین می باشد.

تابستان است و گرمای هوا بیداد می‌کند... اما نمی‌توانیم تمام تابستان را در خانه بمانیم تا در معرض تشعشعات شدید آفتاب قرار نگیریم.

در این بسته از زندگی آنلاین به شما که علاقه‌مند به زیبایی‌تان هستید، راه‌هایی را برای مراقبت از پوست در فصل تابستان معرفی می‌کنیم که با رعایت آنها می‌توانید از مشکلات ناشی از قرار گرفتن در برابر نور شدید خورشید در این فصل بکاهید.

 

نکات مهم در مورد ضد آفتاب‌ها: توصیه می‌شود قبل از مصرف کرم ضد آفتاب حتما این مقاله را بخوانید.

خواندنی های کرم های ضد آفتاب: در اینجا به 8 واقعیت بسیار مهم و در عین حال جالب راجع به کرم‌های ضد آفتاب اشاره می‌کنیم که بسیاری افراد از آن آگاهی ندارند.  

کدام ضد آفتاب مناسب تر است؟: در این مقاله، با اشاره به چند نکته ساده اما کلیدی، یک راهنمای خرید کاربردی برای کرم‌های ضد آفتاب را به شما ارائه می‌دهیم. 

پیشگیری از آفتاب سوختگی: در این مطلب راه‌هایی برای پیشگیری و نیز درمان آفتاب سوختگی پیشنهاد شده است.

علائم و نشانه‌های آفتاب سوختگی (1): با خواندن این مطب متوجه می‌شوید چه کسانی بیشتر در معرض آفتاب سوختگی هستند و با نکات کلیدی در این زمینه آشنا می‌شوید.

با آفتاب سوختگی چکار کنیم؟: در این مقاله با علائم و راه‌های درمان آفتاب سوختگی آشنا می‌شوید.

برچسب ها: زیبایی، کرم ضد آفتاب، ضد آفتاب مناسب، درمان آفتاب سوختگی، پیشگیری از آفتاب سوختگی، مراقبت از پوست در تابستان، مراقبت از پوست در برابر آفتاب تعداد بازديد: 823 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز