Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 08:12

30
تیر
بسته موضوعی 48: در تابستان چی بپوشیم؟

بسته موضوعی 48: در تابستان چی بپوشیم؟

بسته موضوعی شماره 48 زندگی آنلاین، راهنمایی برای انتخاب و خرید لباس، کلاه و صندل در فصل تابستان با توجه به جنس، رنگ، راحتی و ... می‌باشد. پس قبل از رفتن به خرید، این بسته را حتما مطالعه نمایید.

یکی از نکات مهمی که در فصل تابستان باید رعایت شود، خرید لباس مناسب گرما است.

لباس‌های مناسب این فصل، انواعی است كه اجازه جریان یافتن هوا را بدهند.

این بسته موضوعی زندگی آنلاین در مورد لباس‌ها، صندل‌ها و کلاه‌های مناسب فصل تابستان می‌باشد.

امید است با رعایت این نکات، تابستانی سرشار از سلامتی و نشاط را پشت سر بگذارید.

 

چگونه تابستان گرم؛ خنك بپوشيم؟!: از آنجایی که در فصل تابستان امکان رفتن به مسافرت، پیک‌نیک و دیگر جاهای تفریحی نسبت به دیگر فصول سال بیشتر فراهم می‌شود، بهتر است از کیف‌هایی استفاده کنید که قابل شستشو بوده و امکان تمیز کردن آنها وجود داشته باشد. برای این منظور این مقاله را بخوانید.

لباس‌های مناسب تابستان: در فصل تابستان علاوه بر گرمای هوا، تردد مردم و اتومبیل‌ها در خیابان‌ها نیز بسیار بیشتر می‌شود و گویی همه مردم فشار بیشتری را متحمل می‌شوند. بنابراین باید لباس‌های خود را با زیركی و درایت انتخاب كنید تا با كمك آنها قدری از این فشارها كاسته شود. در این مطلب به این موضوع پرداخته شده است.

بهترین لباس های تابستانی برای خانم ها: اگر می‌خواهید برای فصل تابستان خود لباس خریداری کنید، در اینجا نمونه‌های زیبایی از لباس‌های مناسب فصل گرما آورده شده است.

لباس های تابستانی (1): در این مطلب، در مورد انتخاب لباس مناسب با توجه به رنگ پوست، پارچه‌های مناسب برای سلامتی و چند اشتباه در لباس پوشیدن صحبت شده است.

لباس های شاد تابستانی: این مقاله، راهنمایی برای انتخاب لباس در فصل تابستان می‌باشد.

كلاه های تابستانی: برای خرید کلاه مناسب فصل تابستان، این مطلب را مطالعه نمایید.

بهترين صندل‌ها: صندل‌های تابستانی علاوه بر زیبایی و راحتی باعث خنك شدن پاها می‌شوند و از عرق كردن، بو گرفتن و حتی تاول زدن آنها جلوگیری می‌كنند. برای خرید صندل، این مقاله را بخوانید.

 

برچسب ها: خرید لباس، انتخاب لباس، لباس مناسب تابستان، لباس مناسب گرما، لباس خنک، لباس راحت، انتخاب صندل، انتخاب کلاه تعداد بازديد: 1367 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز