Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:27

23
تیر
بسته موضوعی 47: قبل از رفتن به مسافرت حتما بخوانید!

بسته موضوعی 47: قبل از رفتن به مسافرت حتما بخوانید!

با مطالعه بسته موضوعی شماره 47 زندگی آنلاین، با نکات مهم برای آماده شدن جهت رفتن به مسافرت آشنا می‌شوید.

برای رفتن به سفر باید از قبل برنامه ریزی دقیقی در مورد مکان، زمان، وسایل مورد نیاز و ... داشته باشید.

در این بسته از زندگی آنلاین مطالب جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم که با به کار بستن آنها می‌توانید از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

 

پیشگیری از مریض شدن در سفر: مطلبی که پیش رو دارید تعدادی از اساسی ترین نکات برای حفظ سلامتی و دوری از مریضی در حین سفر را برایتان بازگو می کند. 

کارهای ضروری برای سفرهای تابستانی: قبل از رفتن به سفر حتما این مقاله را بخوانید تا با راه‌های برنامه‌ریزی بهتر برای رفتن به مسافرت آشنا شوید.

نکات طلایی برای سفری دلچسب (1): موقع رفتن به سفر، حتما جعبه كمك‌های اولیه را نیز آماده نمایید. 

سازگاری مسافرت هوايی طولانی: در این مطلب راهکارهای مقابله با اختلال jet lag  در سفرها معرفی می‌گردد.

مشكلات سلامتی هنگام سفر با هواپيما- قسمت اول: اگر قصد مسافرت با هواپیما را دارید، برای داشتن سفری ایمن ترجیحاً این مقاله را بخوانید. 

مسافرت با کودکان دیابتی: اگر در تعطیلات تابستانی قصد دارید همراه با کودک خود به مسافرت بروید؛ این که کودک شما دیابت دارد با سفر رفتن ناسازگار نیست، فقط باید خود را برای آن کاملا آماده کنید. 

لذت از سفر با بچه داری!: در این مقاله با نکات مهم رفتن به مسافرت با کودکان آشنا می‌شوید.

اگر با كودكتان به سفر می‌روید (1): به همراه داشتن کودک در حین سفر توجه و دقت بیشتر بزرگسالان را می‌طلبد. در این مطلب، نکاتی مهم و ضروری را به شما معرفی می‌کنیم.

لذت سفر با كودك (1): درست است که سفر با کودکان با سفرهای گذشته متفاوت خواهد بود، اما این بدین معنا نیست که نباید با وجود کودکان اعضای خانواده را از این لذت و فرصت محروم کرد.

اگر بدون كودك به مسافرت می رويد: راهكارهایی وجود دارد كه قبل از رفتن به مسافرت بدون کودکان، با رعایت آنها، هم شما و هم كودك احساس بهتری خواهید داشت و كودك آماده پذیرش این موضوع خواهد شد.

دیابتی ها اگر به مسافرت می روند (بخش اول): در این مقاله نکات مهمی جهت آمادگی افراد دیابتی برای رفتن به سفر ارائه شده است.

 

 

 

برچسب ها: سفر با هواپیما، سفر و سلامتی، سفر با کودکان، سفرهای تابستانی، دیابتی ها و مسافرت، مسافرت و کودک دیابتی، مسافرت بدون کودک، وسایل مورد نیاز سفر تعداد بازديد: 819 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز