Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 17:27

7
اردیبهشت
بسته موضوعی 34: چگونه راحت بخوابیم؟

بسته موضوعی 34: چگونه راحت بخوابیم؟

بسته موضوعی شماره 34 زندگی آنلاین به شما کمک می‌کند با مشکلات خواب مقابله کنید و خواب راحتی داشته باشید.

حتما تاکنون با افراد کم‌خواب مواجه شده‌اید که برای برطرف شدن این مشکل خود راه‌های زیادی را از قبیل مصرف قرص‌های خواب آور و ... امتحان کرده‌اند، اما در این بسته از زندگی‌آنلاین مقالات مفیدی را برای شما عزیزان جمع‌آوری نموده‌ایم که با خواندن آنها می‌توانید با علل و راه‌های درمان بی‌خوابی، کم‌خوابی و بدخوابی آشنا شوید. امید است مورد توجه شما واقع شود.

 

خوابيده‌ام،اما خسته‌ام: در اینجا، به چند نشانه از مشكلات خواب اشاره می‌شود كه به راحتی می‌توانند مانع آسایش شما شوند و صبح بعد احساس خستگی كنید.

5 فایده شگفت انگیز چرت بعد از ظهر: با مطالعه این مطلب، با فواید چرت بعد از ظهر و فواید آن بر روی حافظه، قلب، هضم غذا‌ و خلق و خو آشنا می‌شوید.

برای افزايش بازده، خوب بخوابيد: در این مقاله در مورد مراحل خواب، خواب ورزشکاران و راه‌های خواب آرام در ورزشکاران نکات مهمی مطرح شده است.

3 عامل اصلی بی خوابی: اگر کم‌خواب و یا بدخواب هستید، حتما این مقاله را بخوانید تا از علل و راه‌حل‌های این مشکل آگاه شوید.

كم خوابی و دردهای شبانه: در این مطلب نیز به مشکلات مربوط به بی‌خوابی پرداخته شده است.

راه های درمان بی خوابی: در این مقاله با گیاهان خواب‌آور و راه‌های مقابله با بی‌خوابی آشنا می‌شوید.

برای خوابی راحت این دمنوش ها را بنوشید: عصاره‌های گیاهی فراوانی وجود دارند كه برای آرامش و رفتن به خوابی عمیق، مفید و موثرند. در اینجا چند گونه از این عصاره‌ها معرفی می‌شوند كه معمولاً در دسترس نیز می‌باشند. 

 

 

برچسب ها: خواب کافی، درمان بی خوابی، علل بدخوابی، علل بی خوابی، علل کم خوابی، راه های خواب راحت، دمنوش های مفید برای خواب تعداد بازديد: 930 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز