Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 20:01

18
فروردین
بسته موضوعی 31: تغذیه بهتر، سلامتی بیشتر

بسته موضوعی 31: تغذیه بهتر، سلامتی بیشتر

بسته موضوعی شماره 31 زندگی آنلاین، شامل مطالب مفیدی در خصوص رموز طلایی دستیابی به سلامت از دیدگاه تغذیه می‌باشد.

عوامل متعددی در سلامت انسان موثر می‌باشد. یکی از این عوامل مهم، تغذیه فرد و مواد غذایی است که او هر روز مصرف می‌کند. در این بسته موضوعی زندگی‌آنلاین با نکات تغذیه‌ای که به سلامت بیشتر کمک می‌کنند،‌ آشنا می‌شوید.

 

طول عمر با تنوع در تغذیه: برای آشنایی با مواد غذایی مناسب برای طول عمر و سلامتی بیشتر حتما این مقاله را بخوانید!

لطفا سر ساعت غذا بخوريد: آیا می‌دانید غذا خوردن سر ساعت مشخص چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ با خواندن این مقاله و آشنا شدن با این فواید، حتما از این به بعد در زمان معینی غذا خواهید خورد.

7 دلیل حيرت انگيز برای نوشیدن آب: یکی از رموز سلامتی بدن،‌ نوشیدن آب به میزان کافی در طول روز می‌باشد. در این مطلب از 7 دلیل آن آگاه می‌شوید.

شادابی و سلامت با ميوه‌ها: در این مقاله با نکات سودمندی در مورد یکی از گروه‌های غذایی مهم یعنی گروه میوه‌ها و سبزیجات آشنا می‌شوید. مصرف این گروه غذایی به میزان کافی در روز نقش عمده‌ای در حفظ سلامت انسان دارد.

مصرف فیبر بیشتر سلامتی بیشتر: یکی از توصیه‌های همیشگی متخصصان تغذیه و سلامت، مصرف متعادل فیبرها است. پس حتما این مقاله را بخوانید.

ادويه‌ها دوستان رنگارنگ سلامتی: هرگز از ادویه‌های مفید در تهیه غذاهای خود غافل نشوید! این مطلب را مطالعه کنید تا خودتان با خواص شگفت‌انگیز آنها آشنا شوید.

شیرینی كمتر؛ سلامت بیشتر: اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که تمایل زیادی به مصرف شیرینی‌جات دارید، حتما این مقاله را بخوانید تا بتوانید این عادت غذایی غلط را در خودتان اصلاح کنید.

در مصرف نمك، هوشيار باشيد!: با مطالعه این مقاله می‌توانید از راهکارهای سودمند برای کاهش نمک مصرفی آگاه شوید.

عوارض اصلی مصرف نوشابه‌گازدار: در این مقاله به بیان واقعیت‌هایی در خصوص عوارض ناشی از مصرف زیاد نوشابه‌های گازدار پرداخته شده است. از خواندن آن غافل نشوید!

ظروف آشپزخانه و سلامتی- بخش اول: آیا می‌دانید جنس ظروف تهیه، طبخ و مصرف غذا در سلامت انسان نقش بسزایی دارد؟ با این مساله بسیار مهم در این مقاله آشنا می‌شوید.

 

 

برچسب ها: مضرات نمک، فواید فیبر، فواید ادویه ها، ظروف آشپزخانه، تغذیه و طول عمر، فواید نوشیدن آب، نقش تغذیه در سلامت، غذا خوردن سر ساعت، عوارض نوشابه گازدار، فواید میوه ها و سبزیجات تعداد بازديد: 862 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز