Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 07:26

21
دی
بسته موضوعی 19: دستور تهیه انواع سالاد

بسته موضوعی 19: دستور تهیه انواع سالاد

زمان مصرف سالاد بستگی به وضعیت شخص دارد. برای اشخاص کم‌اشتها و لاغر که تمایل چندانی به مصرف غذا ندارند بهتر است سالاد را پس از صرف غذا میل نمایند

زمان مصرف سالاد بستگی به وضعیت شخص دارد. برای اشخاص کم‌اشتها و لاغر که تمایل چندانی به مصرف غذا ندارند بهتر است سالاد را پس از صرف غذا میل نمایند، به این ترتیب علاوه بر آنکه از خواص تغذیه‌ای بسیار مفید سالاد استفاده می‌کنند، اشتهای آنان را نیز جهت مصرف غذا کور نمی‌کند و می‌توانند غذای خود را به مقدار کافی میل نمایند. این افراد چنانچه بلافاصله بعد از غذا اشتها برای خوردن سالاد ندارند، بهتر است با فاصله‌ای مناسب پس از صرف غذا، سالاد میل کنند.

اما برای افراد چاقی که دچار پرخوری هستند و در هر وعده غذایی به مقدار زیاد و بیش از حد نیازشان غذا می‌خورند، سالم‌ترین، آسان‌ترین و بهترین روش جهت پیشگیری و مقابله با پرخوری آن است که حدود 20 دقیقه تا نیم‌ساعت قبل از غذا شروع به خوردن سالاد بنمایند. به این ترتیب چون سالاد باعث پر شدن قسمتی از معده از مواد کم‌کالری (یعنی سالاد) می‌شود، منجر به سیری نسبی شده و جلوی اشتهای فراوان آنها را برای صرف غذا می‌گیرد و به متعادل خوردن و کاهش وزن‌شان کمک می‌‌کند.

در این بسته شما را با دستور تهیه انواع سالاد آشنا می کنیم که میتوان به همراه یا قبل غذا میل کنید و یا در بعضی از موارد جایگزین شام خود قرار دهید:

سالاد اسفناج و زردآلو: در این دستور با تهیه یک سالاد خوشمزه و سالم تابستانی آشنا می شوید. 

سالاد سیب زمینی و کرفس با سس خامه ای: در این دستور با یک سالاد مقوی و کامل آشنا می شوید.

سالاد انگور و زیتون: در این دستور با تهیه سالادی ترکیبی از زیتون و انگور آشنا می شوید.

سالاد اسفناج: در این دستور با سالاد از جنس و طعم اسفناج آشنا می شوید.

سالاد کدو با انگور: ذر این دستور با تهیه سالاد با ترکیب کدو و انگور آشنا می شوید.

سالاد پاستای پروانه ای: در این دستور با یک سالاد کامل که جایگزین شام می باشد آشنا می شوید.

سالاد رنگین نخود و سبزیجات: در این دستور با تهیه سالاد با نخود و سبزیجات مختلف آشنا می شوید.

 

برچسب ها: انواع سالاد، دستور تهیه انواع سالاد، سالاد با اسفناج، سالاد با کدو، مصرف سالاد تعداد بازديد: 1173 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز