Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 21:02

14
دی
بسته موضوعی 17: دانستنی های اتاق کودک

بسته موضوعی 17: دانستنی های اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک می‌تواند یکی از دغدغه های مهم و اساسی برای والدین باشد. با توجه به اینکه درعلوم روانشناسی همواره به این موضوع تاکید می‌شود که کودکان از ابتدابا اتاق های خودشان آشنا شوند، ولی گاها پدر و مادرها در انجام این عمل ناتوان می‌مانند.

اتاق کودکان را در هر سنی که قرار دارند با ایده‌های ما طراحی و تزئین کنید. دکوراسیون اتاق کودک می‌تواند یکی از دغدغه های مهم و اساسی برای والدین باشد. با توجه به اینکه درعلوم روانشناسی همواره به این موضوع تاکید می‌شود که کودکان از ابتدابا اتاق های خودشان آشنا شوند، ولی گاها پدر و مادرها در انجام این عمل ناتوان می‌مانند.

یکی از فاکتورهای مهم این موضوع مدل اتاق كودك و دکوراسیون اتاق می‌باشد، رنگ اشیای درون اتاق، رنگ دیوار اتاق کودک، مدل تخت، و... همگی در ایجاد علاقه برای ماندن کودک در اتاق خودش بسیار موثر هستند.

با توجه به اینکه دخترها و پسرها تفاوت‌های زیادی از نظر سلیقه‌ای دارند، این تفاوت در میان کودکان نیز مشاهده می‌شود. بنابراین توصیه می‌گردد دکوراسیون اتاق کودک دختر با مدل اتاق کودک پسر متفاوت و متناسب با علایق و روحیات دخترانه و پسرانه باشد.  ما در این بسته موضوعی شما را با چیدمان و طراحی اتاق کودک آشنا می کنیم:

 

چگونه اتاق خواب کودک را منظم کنید: در این مقاله با نحوه ی مرتب کردن و چیدمان اتاق کودکتان آشنا می شوید.

8 روش آسان برای سر و سامان دادن اتاق کودک: در این مقاله با چند روش آسان برای مرتب و منظم کردن اسباب بازی ها و اتاق کودک آگاه می شوید.

  نقش رنگ و طراحی اتاق کودکان در شادی آنها: در این مقاله با رنگ ها و طرح های مناسب برای کودکان آشنا می شوید.

آشنایی با وسایل مورد نیاز کودک:  در این مطلب با وسایل و انتخاب آن برای کودک آشنا می شوید.

طرح های نو برای اتاق کودک: در این مقاله با ایده ها و طرح های جدید برای دکوراسیون اتاق فرزند خود آشنا می شوید.

بهترین پوشش برای کف اتاق کودک:  در این مقاله با انتخاب و خرید کفپوش و فرش مناسب برای اتاق کودک آگاه می شوید.

پرده عروسک دار: در این مقاله با طراحی پرده و ایده ی آن برای اتاق کودک آشنا می شوید.

 

برچسب ها: دکوراسیون، اتاق کودک، دکوراسیون اتاق کودک، چیدمان اتاق کودک، مرتب کردن اتاق کودک، پرده اتاق کودک، کفپوش اتاق کودک تعداد بازديد: 1031 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز