Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 08:59

30
مهر
بسته موضوعی 2: انتخاب عطر مناسب

بسته موضوعی 2: انتخاب عطر مناسب

با مطالعه بسته موضوعی شماره 2 زندگی آنلاین شما می‌توانید به نکات مهمی در مورد انتخاب عطر مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

عطری که استفاده می‌کنیم همانند لباسی معطر است که شخصیت، احساسات، سلایق و... ما را هویدا می‌سازد. انتخاب عطر کار راحتی نیست. قبل از هر چیز، رایحه آن باید ما را جذب کند؛ اما حتی شکل و ظاهر بسته‌بندی عطر نیز در انتخاب موثر است. حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه میان رایحه‌‌های مختلف، عطر مورد نظرمان را بیابیم. برای یافتن رایحه‌ای که به شما بیاید و شما را زیبا کند، خواندن این مقالات را به شما توصیه می‌کنیم.

 

نكاتی پيرامون دئودرانت ها: در این مقاله به راهکارهای رفع بوی عرق،‌ انواع دئودورانت و اشكال مختلف ضد عرق‌ها اشاره شده است.

از سیر تا پیاز درباره عطر: با مطالعه این مقاله،‌ شما می‌توانید با نکاتی مانند نگهداری عطر، قیمت عطر، عطرهای گرم و سرد و نحوه درست استفاده کردن از عطر آشنا شوید.

همه چیز در مورد ادکلن و عطر: در این مقاله، مطالبی در مورد انواع عطر و خواص آنها،‌ منابع عطر سازی و نکاتی در مورد مصرف عطرها بیان شده است. 

انتخاب عطر مناسب فصل: در این مقاله، به نکات مهم برای انتخاب عطر در فصول مختلف سال اشاره شده است.

عطرهای برتر سال 2015: با مطالعه این مقاله،‌ با بهترین عطرهای سال 2015 آشنا می‌شوید.

عطــر مـورد علاقه تان را با صبوری انتخاب كنيد: این مقاله دارای نکات مفیدی در انتخاب عطر و دئودورانت مناسب می‌باشد.

تشخیص عطر اصلی از تقلبی: در این مقاله، ویژگی‌های عطرهای اصل و تقلبی بیان شده است.

 

برچسب ها: عطر، انتخاب عطر، دئودورانت، نکات انتخاب عطر، عطر مناسب فصول، ضد عرق، رایحه مناسب تعداد بازديد: 1349 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز