Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:47

15
مهر
بسته موضوعی 1: راهنمای دانش‌آموزی

بسته موضوعی 1: راهنمای دانش‌آموزی

والدین گرامی‌ می‌توانند با مطالعه بسته موضوعی جدید زندگی آنلاین، به دستیابی به آرامش برای خود و فرزندان و گذراندن سال تحصیلی با موفقیت کمک نمایند.

سال تحصیلی جدید فرا رسید. یکی از دغدغه‌های والدینی که فرزندانشان به مدرسه می‌روند، خرید وسایل مورد نیاز مدرسه، کمک به انجام تکالیف درسی کودکان، تشویق کودک برای درس خواندن بهتر، نکات ایمنی در رابطه با سرویس مدارس و ... است. شما والدین گرامی‌ می‌توانید با مطالعه بسته موضوعی جدید زندگی آنلاین، به دستیابی به آرامش برای خود و فرزندتان و سپری نمودن سال تحصیلی با موفقیت کمک نمایید.

 

راهنمای خريد برای سال تحصيلی جديد: در این مطلب، به نکاتی برای خرید ضروری‌ترین و مهمترین لوازم دانش آموزان، یعنی کیف و کفش، پیش از بازگشایی مدارس اشاره شده است.

نکاتی برای خرید کیف مدرسه: در این مقاله، به بررسی ویژگی های کیف مناسب برای مدرسه دانش آموزان پرداخته شده است.

درس خواندن کودک: با مطالعه این مقاله می‌توانید با برخی اقدامات مهم و کاربردی برای ارتقای کیفیت درس خواندن کودکان آشنا‌ شوید.

تکلیف کودکان یا تکلیف والدینشما می‌‌توانید از پیشنهادهای ارائه شده در این مطلب استفاده نمایید و به کودکتان کمک کنید تا پیشرفت بهتری در درس‌‌هایش داشته باشد.

نكته‌های طلايی در مورد سرويس مدرسه: در این مقاله به نکات ایمنی مهم در خصوص سرویس مدارس اشاره شده است.

 

برچسب ها: خرید مدرسه، کیف مدرسه، درس خواندن، سرویس مدرسه، مدرسه، دانش آموزان، تکلیف دانش آموزان، آموزش جامدادی تعداد بازديد: 1151 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز